Hello Adrie,
ik ben net terug naar nederland gereden, via Polen, duisland. De reis heen deed ik via oosterijk, honherij en romenie, het was 2700 km, de reis terug was 200 korter, en beter. Vooral in duitsland en poland. Polse wegen zijn goed, de enige nadee vanaf Krakov naar de grens met oekr, kon niet echt hard rijden, maar als jij met kampeer bus gaat dan maakt niet echt uit voor jouw. Ik ging terug leeg en had een goede auto, dus moest gewoon hard planken. Over de wegen in oekraine, wil ik zwijgen. Wat hebben mensen hier toch goed!!! Het is niet te vergelijken!! Als jij in Oekr gaat rijden is beter over dag, vanaf de grens naar odessa is 1000 km, best pittig, heb in 12 uur gedaan, de laangste stuk. En snachtes ze doen vaak de groot licht aan, en niet uitdoen als jij nadert. Dus is echt beter overdag. Jij gaat dan via Lviv, Ternopil, Xmelnitskiy,Vinnitsda, Uman, en dan begint de auto baan tussen Kiev en Odessa is een sprokje, echte goede weg. Ik sliep eerlijk gezegd bij de benziene pompen, is de beste, maar jij moet zelf weten. Ik ga weer terug nu met vliegtuig, ben daar al 21 july. Mocht jij hulp nodig hebben in odessa kun jij me bellen op oekr nummer +380982325651, ik zit ZAtoka is een badplaats, 80 km verderop richting Izmail, werk daar in Hotel in de zomer.
Nou succes met de verre reis, groet