Vertaling naar russisch Wie helpt mij

• Jolanda

Hallo, ik woon in Spanje en heb een bedrijf opgestart Airfestum Efectos Especiales.

De producten die ik verkoop zijn o.a. confeti in verschillende vormen en kleuren, bellenblaasmachines, rookmachines en skydancers.

Voor meer informatie kijk op www.airfestum.es/de

Wie kan voor mij, startende ondernemer, de paginas vertalen die gaan over Confeti en de Confeti machines. (ongeveer 10 paginas met veel dezelfde woorden)

• translationsruzzish

ik kan dit wel verzorgen.

De totale kosten zullen ongeveer 1500 euro bedragen. Graag voorschot overmaken van 1499 euro.

Speciale aanbieding in termijnen: 16 * 100 euro (alles excl. btw..).

Deze aanbieding is uitsluitend geldig in JUNI 2008.

• Zaure Visser

Beste Jolanda,

Ik kan tegen redelijk tarief een prefessionele vertaling voor je maken naar het Russisch.

Je mag even de pagina's naar mij e-mailen dan geef ik je een prijs.

Kijk ook even voor mijn gegevens op www.aktobelingua.webs.com.

met vriendelijke groet

• Gilbert

Tjonge tjonge dames en heren,

Ik kom graag en regelmatig op dit forum. Het prikbord is de afgelopen maand gewijzigd waardoor e.e.a. overzichtelijker zou moeten worden. Ook kan men nu veel sneller de data van geplaatste berichten herkennen.

Ik wil eenieder dan ook verzoeken om eerst naar de plaatsingsdata te kijken alvorens gereageerd wordt op een bericht. Indien je dan echt van mening bent dat je antwoord op een bepaald bericht nog actueel is, vind ik het prima. Vaak is het trouwens ook mogelijk om direct via een email te reageren, waardoor oude koeien niet uit de sloot gehaald hoeven te worden.

• Peter de Boer

Of ga naar een vertaalbureau…. ;)

Ik werk regelmatig met Skrivanek, kwaliteit voor een betaalbare prijs