Vreemdelingendienst/politie

• ronald

hoi gilbert

Ik weet dat het moet maar die gasten hebben ze verteld in de Ukraine dat ze zich niet hoeven te melden.

Ze zijn in het bezit van een open visa voor een jaar.

Mijn vraag is dan ook hoe men dat bij de ambasade controleert.

Nu loopt de visa in juni af en dan zouden ze graag een nieuwe willen ,maar kunnen ze die dan ook weer makkelijk krijgen.

Ik heb ze iedere keer als zij hier waren gezegt dat ze zich moeten melden.

Toch komen ze elke keer weer met het verhaal van dat hoeft niet van ambasade in KIEV.

Ik twijfel dan ook of ik nog wel garant moet staan voor zulke mensen,want er blijkt dat er niet gecontroleert word.

groeten Ronald

• Peter

Aanmelden dient nog steeds te gebeuren. Telefonisch 3 dagen na aankomst in NL om een afspraak te maken. Aldaar krijgt de persoon een extra sticker en een groene kaart. Deze groene kaart dient bij het verlaten van het land bij de douane afgegeven te worden (wanneer gevlogen wordt), of vanuit Oekraine teruggestuurd te worden met een kopie van het paspoort van betrokkene van de eerste pagina en de pagina's met het visum en de stempel van de oekraiense douane bij terugkeer.

M.vr.gr.

Peter

• hassan boulahdaraj

beste medewerks ik had vraag je ik mij vrouw uit colombia halen wat moet ik doen kunnnen jullie mij daar bij helpen als je blieft dan je wel groetjes

• lachman

ik wil mijn moeder aan melden om dat ze met vakantie is

• Henri Beuten

Bestaat er in Ukraine een stad Cadiacz of Gadiacz en waar is die stad gelegen ?!?

• Boonen Robert

Geachte,

Bij welke instantie kan ik melden over een valse informatie van de geboorte van een Colombiaans kind in Amsterdam door de biologische vader en moeder. Een Nederlandse man heeft zijn familienaam voor € 800,– ter beschikking gesteld ten einde het kind een Nederlands paspoort te bezorgen en na enige jaren heeft ook de moeder een Nederlands paspoort toegezegd gekregen, met verbrlijfsvergunning en collectieve voorzieningen. (woning in de Bijlmer e.d.) Zelf bezit ze een appartement in Bogotá in Colombia.

Het hele misbruikverhaal wil ik kwijt, maar waar en bij wie?

Afzender; R. Boonen Kempenweg 2 bus 5 te B 3680 Maaseik België.

• Marcel16100

Misschien is het je opgevallen, dat dit prikbord voor Oekraïne is.

Maar je zou eens naar de politie kunnen gaan. Maar ja, waarom zou je dit doen.

Heb je er last van???

• Slawa

Echt vies…