Minibus naar Kiev

  • Jos

    Hallo Slawa,

    Is dat met Wizz air vanuit Dortmund naar Lviv of Kiev?

    Jos

  • Slawa

    Allebei. Ik heb 5 keer in deze jaar de tickets naar Kiev gekocht. In de zomer prijs was flink gestegen maar in de winter, voor- en najaar heb ik nooit meer dan 60-70 euro voor retourticket betaald. Voor eind november heb ik retour Dortmund - Kiev voor 64 euro gereserveerd (zonder gebruikskosten van creditcard). Kijk gewoon op WizzAir.com, heel simpel :)

  • hendrik

    Ik zou graag gebruik maken van je diensten en meerijden tot rivne. hopelijk kan je me helpen.

    groeten hendrik

  • Josh

    Ik wil zo rond 28 december naar Sevastopol (Krim) om bij mijn vriendin oud en nieuw te vieren.In deze tijd kost een retourticket tussen 150 en 200 euro met WizzAir. Voor mij een heel bedrag, daarom zoek ik naar andere mogelijkheden om daar heen te gaan. Wie een ticket over heeft of informatie heeft over andere manier daar op tijd te arriveren, kan mij mailen of bellen 0627539790

    Josh

  • wim

    ja dat kan elke week

    wij rijden elke week na kiev en komen altijd lang lviv dus is het voor ons een kleine moeite om even te stoppen in lviv

    wij rijden elke week op vrijdag of zaterdag uit nederland

    wil jij meer info kijk dan even op www.minibuswawi.com

    kom maar met al je vragen wij geven altijd antwoord

    deze website is pas in de lucht

    wij rijden na lviv rivne kiev kerch odessa en meer plaatsen kijk en vraag maar

    veel succes wim