Goedkoop vliegen

• Marc

Hallo Erwin,

Bedankt voor de tip! Dat is inderdaad wel erg goedkoop. Ik had wel een vlucht naar Kiev gevonden met de SAS voor iets van 165 Euro, maar toen ging er niets meer ha-ha. (athans niet op cheap tickets) Ja en die met Dneproavia had ik gevonden. 435 Euro om en nabij. Dat is inderdaad een hele bak geld. Maar die optie met de trein dat kan hem wel eens gaan worden. Ik neem aan dat je dat gewoon terplekke boekt of ook vanuit hier?

Alvast bedankt en jullie ook erg veel plezier daar. Ik ben reuze benieuwd!

Groet,

Marc

• sportfan

Vandaag gelezen op internet dat WIZZAIR deze zomer nog vanuit KIEV zal vliegen op Luton en … Eindhoven! Zo hopelijk zijn jullie daar allemaal bij gebaat. Zoek nog niet op de site van WIZZ want Eindhoven-Kiev stond daar vandaag nog niet op!

• armando

ik kan nergens wat terugvinden over de nieuwe lijndienst van wizz air eindhoven-kiev. waar heb je deze info gelezen?

• Rene Rijnders

Hallo !

Ik wil in juni, of juli afhankelijk ervan of men de de extra belasting afschaft, vanuit het zuiden des lands naar Kharkow . Ik had nog nooit van WIZZ gehoord dus je kunt me mijn verbazing wel voorstellen. Ik neem aan dat het Wizzair is, maar op hun site komt ik niet verder.

Zou je me wat meer over je ervaringen willen vertellen, ook over de busreis en hoe ik zo'n reis ook kan boeken ?

Ik zou je zeer dankbaar zijn, moet erg op de kleintjes letten, en wie niet, tegenwoordig ?

Groetjes van René Rijnders

rene.rijnders@hotmail.com

• dreetje

Rene,

met Wizzair ( wizzair.com) vlieg je voor ong 150 euro allin van Dortmund of Keulen naar Kiev.

Via Kiyavia.com of goedkopevluchten.nl kun je een binnenlandse vlucht boeken

van Kiev naar Kharkov. (voor ong 110 euro). Ik ga zelf ook (maar eigenlijk mijn vrouw dan)

ook zo af en toe naar Kharkov.

Groet.

Andre