stuur mij je mail adres kan ik je een kleine woordenlijst mailen, oke?
groetjes Beja
Hallo Gerard,
Geniet vooral van een prachtig land met vele mooie steden en zeer aardige bevolking. die het leuk vinden om alles over hun land te vertellen maar ook enorm nieuwschierig zijn naar waar jij vandaan komt. `De karpaten` (bergen)is echt een aanrader, goede hotels, en een prachtige omgeving. Het is of de tijd daar heeft stil gestaan, vanuit lvov prima naartoe te rijden om vervolgens vandaaruit je weg te vervolgen naar kiev. De weg naar kiev is goed te noemen, tuurlijk wel stukken met nog wat gaten in de weg, maar goed te doen. Ze hebben de laatste twee jaar hard gewerkt om die weg nieuw te asfalteren. Borden langs de weg richting kiev zijn al in europese taal. mensen!! In Kiev is een hoop te zien, prachtige stad maar ook een enorme drukke stad met een vijfbaans weg dwars door de stad, waar hard wordt gereden. Zorg dat je papieren van de moter enz. goed in orde zijn, en altijd bij je draagt. Bij controlle wil men wel alles in kunnen zien, en ze zijn streng!! Veel plezier!!!
Rina,
Er zal een verslag komen op www.motorrider.eu
Verder gaat er een videocamera met een helmcamera mee en probeer ik dit jaar voor de eerste keer ook een compleet videoverslag te maken.
Andere reizen van mij zijn ook nog te zien op www.gerardh-d.nl deze site wordt z.s.m. overgebracht naar www.motorrider.eu.
Verder probeer ik tijdens de reis zoveel mogelijk coördinaten door te geven op http://www.poi66.com/maps/ zodat de reis online te volgen is.
Club caribian staat genoteerd.
Groeten Gerard.
Heb op je website gekeken, erg leuk!! Veel info! Mooi dat je tot nu toe nog geen gedoe bij de grens hebt gehad aan de oostkant van europa! Mijn ervaringen met de pools/oekrainse grens zijn niet positief te noemen. Wij zijn toen bij Katowitche de grens overgegaan, en was op zijn zachts gezegt niet plezierig. Erg onbeschoft personeel, nergens voor nodig maar het was wel zo. Een kleine tip, rijdt niet met vol gas de oekrainse grens over, daar is men niet van gedient. De terug weg hebben wij er ongeveer 9 uur over gedaan om de oekrainse-poolse grens over te komen, de auto volledig binnenste buiten gekeerd op een wederom minder vriendelijke manier. Vanuit de oekraine polen binnen komen kon wel sneller maar daar wilde men wel 80 dollar voor hebben. Wij hebben dat niet gedaan met het resultaat drie uur oekrainse kant en ruim 6 uur poolse kant gestaan. Blijf vooral rustig en gewoon door ademen ha ha.
groeten Rina
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?