Veel hryvnia, ruilen voor Euro's

  • Geert

    Hoi Mensen,

    Ik ben afgelopen anderhalve week met mijn band op tour door Oekaïne geweest.

    Prachtig land, prachtige mensen. Alleen inderdaad corrupte politie, maar zodra je dat een keer hebt meegemaakt, leer je daar ook mee om te gaan. Je weet toch dat ze je niks kunnen maken.

    We hebben een 5 tal optredens gegeven in 5 verschillende steden, Zhytomir, Kiev, Kremenchug, Sevastopol' & Vinnitsia om af te sluiten. Erg veel lol gehad, er veel gereden (op soms wat slechte wegen). Maar allemaal is het te doen geweest, bus is weer veilig en in 1 stuk terug, wij zijn weer veilig en in 1 stuk terug.

    Zoals ik al zei, mooi land, en de mensen moet je proberen te leren kennen, dan pas ga je inzien dat ze allemaal niet zo bot zijn zoals er vaak wordt verondersteld.

    Ondanks ze veel (de meeste) mannen geen Engels kunnen probeer met ze te gaan communiceren, dit waarderen ze ten zeerste en hierdoor krijg je niet de “afkeur” van ze als je alleenmaar met hun (veelal wel Engels sprekende) vrouwen praat.

    Maar dat even vooraf, mijn uiteindelijk punt is dat we veel in hryvnia kregen uitbetaald in Oekraïne voor de shows, en ik die nog moet wisselen. Ik weet niet waar dat hier in NL kan, maar wellicht heeft er 1 iemand nog interesse in.

    Ik heb hier zo'n 1900 hryvnia! Dit komt neer op zo'n 240 a 250 euro volgens de laatste wisselkoers (1 euro = 7.44 hryvnia).

    Laat aub even snel weten, anders ga ik morgen/overmorgen al opzoek om het ergens anders te wisselen..

  • $$$

    Welke omgeving zit je?

  • Geert

    Groningen..

    Ben 1x in de week in Zwolle

    Zaterdag in Barneveld

  • Marcus

    Veel succes, ben bang dat “Banken” het niet aannemen.

    Ik wil er wel 200 euro voor betalen, want ik ga in juni weer heen.

    Marcus..

  • Mark

    ik wil ze ook wel voor je overnemen. Ben in feb. weer in de UA.

    Ik geef er 220 euro (voor 1900)

  • Geert

    Hoi Mark,

    Zeg maar wanneer je ze wilt ophalen of waar je wilt afspreken.

    Groeten,

    Geert

  • Mark

    geef je email adres even

  • $$$

    Nou, vooruit, maak ik er 230 van…

  • Geert

    Mark of $$$, mail me even op het mail adres (door op mijn naam te klikken) of gskplanet.nl (maak er even een @ van).

    Laat ik zo zeggen, wie het eerst komt wie het eerst maalt. :-)…

    Groet,

    Geert

  • odie

    mag je dat onbeperkt uitvoeren tegenwoordig?

    het zal wel ,ze zijn blij dat ze eraf zijn.

    en invoeren dan?

    gr. odie