lpg in Oekraine

• Chris

Hallo,

Ik wil binnenkort naar Oekraine met de auto. Ik tank LPG en heb gezien dat in Oekraine ook propaan wordt verkocht. Wie weet of ik hier een aparte nippel voor moet hebben? En zoja welke?

vrgr Chris

• Gilbert

Hey Chris,

is hetzelfde systeem als hier. Geen aparte Nippel nodig.

Gegroet

• amtb

Is het makkelijk om tank stations te vinden in Oekraine , Ik ga altijd op benzine en heb daar nooit op gelet , mijn vriend wil nu met een Gas auto er heen , en ook in Polen kan je NIET op de snelwegen LPG tanken , de meeste pomstations liggen daar buiten de snelweg , maar of die LPG hebben heb ik ook nooit op gelet !!! en is de aansluit nippel in Polen OOK hetzelfde als hier ????

Michel

• rina siedsma

Hoi Chris,

Je hebt inderdaad een andere nippel nodig, maar niet alleen voor in de oekraine!

Je hebt ook nodig voor duitsland! Als je precies wil weten welke kun je mij jouw emailadres geven, dan zoekt mijn man het even voor je op! Wij rijden zelf ook op gas.

mvg rina siedsma

• Beja

Voor Oekraïne heb je de Europanippel nodig. Onze ervaring is dat men altijd al met een nippel aankwamen en zij moesten lachen dat wij hem ook bij ons hadden!

In Oekraïne kan je overal gas tanken en wordt je geholpen door het personeel.

In Polen en Duitsland heb je ook de Europanippel nodig.

Onze ervaring is dat in Duitsland niet overal gas getankt kan worden, we moesten ook af en toe de grote weg af.

Nu hebben wij op onze kaart van Duitsland aangegeven waar er wel getankt kan worden.

Met een vriendelijke groet, Beja Kluiters

www.spoetnik.nl

• Beja

helaas wel een andere nippel nodig!

• Peter

Op de snelweg in Polen richting Oekraine ( A4 ) is het totaal geen probleem LPG te tanken vrijwel elk Orlen benzinestation heeft LPG

• Peter

http://www.gas-tankstellen.de/menu.php?jump=bab

Ook bijna elk Autohof heeft LPG deze staan niet allemaal op de site