laatste mogelijkheid voor je wereldverhaal

• ben

Laatste mogelijkheid om je wereldverhaal te vertellen.

Een poosje geleden heb ik een oproep geplaatst aan mede emigranten uit Nederland om hun eigen unieke wereldverhaal te schrijven. Ik wil daar een boek van maken en uitgeven.

Daar zijn een behoorlijk aantal reacties op gekomen, maar om een boek daadwerkelijk vol te krijgen heb ik er nog plm 10-15 nodig.

Ik krijg verder ook reacties binnen van mensen die denken dat ik financieel even binnenloop met deze activiteit. Ik doe dit voor mijn lol. Ikzelf barst van het werk en geld heb ik echt niet nodig.

Wel geef ik een vergoeding als je verhaal deel uitmaakt van het boek.

Wil je meer weten, mail dan even terug. Sluitingsdatum is 15 mei.

Have fun today…

Ben

• GerritR

Dag Ben.

Ik lees heel toevalig eens mee hier en ben zo vrij te reageren op je oproep. Maar niet op het schrijven van een verhaal maar misschien voor jou om te weten dat er in Roemenië een Nederlander woont die schrijft en ook uitgeeft.

Heb je interesse dan mail je me maar.

La revedere, vanuit Nasaud, noord Roemenië.

• ben

ok mail maar even naar hem, ik hoor dan wel

• ben

Hej Gerrit

Een paar weken geleden hebben we contact met elkaar gehad over het schrijven

van je wereldverhaal, emigratie dus.

Helaas heb ik je verhaal nog niet ontvangen. Dat zou een beetje aan de tijdsdruk kunnen liggen. Een aantal deelnemers hebben om een wat langere termijn gevraagd

Dat doe ik dus bij deze.

Probeer je verhaal te schrijven en op te sturen met zo’n 2 weken. Heb je soms wat hulp nodig laat dat dan even weten. Je bijdrage is belangrijk!

Met vriendelijke groet

Ben

GerritR schreef:

>

> Dag Ben.

>

> Ik lees heel toevalig eens mee hier en ben zo vrij te

> reageren op je oproep. Maar niet op het schrijven van een

> verhaal maar misschien voor jou om te weten dat er in

> Roemenië een Nederlander woont die schrijft en ook uitgeeft.

>

> Heb je interesse dan mail je me maar.

>

> La revedere, vanuit Nasaud, noord Roemenië.

• Jerry

Als je een verhaal wilt horen dan bel ik je of jij belt mij ik zit in de Ukraine. Wat ik hier mee maak wil je niet weten of geloven. Ik leef er mee elke dag.

Groet Jerry