Berichten weg?

• Owen en Sasha

Ik begrijp dat er een aantal mensen zijn waarvan de berichten (bewust) verwijderd zijn (zie bericht misbruik forum).

Wat me ook opvalt is dat er wat meer berichten weg zijn. Ik mis er een aantal van mezelf onder andere die een reactie waren op een vraag over bellen bijvoorbeeld.

Klopt het dat er wat meer berichten verloren zijn gegaan dan de bedoeling was?

Owen

• marco

Owen,

Ik heb een mail gestuurd naar startpagina met een klacht over een bepaald persoon,

vooral zijn berichten van afgelopen vrijdagavond waren de druppel….. Ik heb begrepen dat startpagina stappen heeft ondernomen….

Ik denk dat ze de berichten waar hij heeft mee deelgenomen eruit zijn gehaald… mede omdat hij onder meerdere namen heeft gepost… zijn er wel meer berichten verdwenen..

groet Marco

• Anna

Ben het er helemaal mee eens.

Zo kon het gewoon niet verder, en dat er berichten weg zijn waar een zeker persoon absurd op reageert is dan jammer, maar die kun je gewoon opnieuw toch vragen?

Ik hoop dat alles nu weer normaal verder kan. Succes en laten we het netjes houden!

• Owen en Sasha

Het maakt mij niet zoveel uit dat die van mij weg zijn..heb er 1 gewoon ff opnieuw gepost..

Ik weet niet wat voor maatregelen ze genomen hebben, maar hopelijk helpt het.

• oekraine.pagina.nl

Ik heb inderdaad een aantal berichten verwijderd. Excuses als er berichten zijn verwijderd waarvan dat niet de bedoeling was.

Andrea Scheepers-VlugOwen en Sasha schreef:

• A

Gelukkig is er na diverse emails naar de webmaster, actie ondernomen.