zoals ik al zei binnenkort vertrek ik naar de oekraine de reden ervoor zal ik hier vertellen,mijn vriendin was op 18okt naar de ambasade en ik kreeg van de min van buitenlandse zaken formulieren om in te vullen, heb ik alllemaal gedaan,ik zit al 10jaren in de wao vanwegen een zware ongeluk op mijn werk,mijn beroep was vliegtuig bouwkundige,mijn wao is ruim bovende 1500eu,maar toch heeft zij een afwijzing,wie vertel mij waarom het is afgewezen,wel ben ik sinds kort eracher gekomen dat zij 3jaar geleden in duitsland was voor 9maanden waarvoor is mij onduidelijk ze heeft het over au pair,daarna wou zij weer een visa aanvragen naar duitsland maar die is toen afgewezen, kan het daarmee temaken hebben dat ze ook een afwijzing krijgt voor een visa naar nederland.en nog een vraag ik ga naar de oekraine maar weet niet als ik daar kan wonen wand ik moet vaak naar t ziekenhuis,mijn vraagt is dit wie geeft mijn een surieuse tip hoe ik haar ilegaal hier naar toe kan krijgen.wand dan ga ik voor een tijdje in belgie waar haar verblijft titel in orde gemaak kan worden maar eesrt wil ik het nu op een ilegale manier.ik ben ten einde raad, en mijn vraagt, word de eu landen die grensen aan oekraine streng bewaakt?zijn er wouden/bossen waar je ongemerk over de grens kan gaan
de gene met een goede tip zal ik dankbaar zijn of wie ken mensen in oekraine die voor kunnen zorgen dat je oekraine uitkom
.