visum afgewezen

• jonker

zoals ik al zei binnenkort vertrek ik naar de oekraine de reden ervoor zal ik hier vertellen,mijn vriendin was op 18okt naar de ambasade en ik kreeg van de min van buitenlandse zaken formulieren om in te vullen, heb ik alllemaal gedaan,ik zit al 10jaren in de wao vanwegen een zware ongeluk op mijn werk,mijn beroep was vliegtuig bouwkundige,mijn wao is ruim bovende 1500eu,maar toch heeft zij een afwijzing,wie vertel mij waarom het is afgewezen,wel ben ik sinds kort eracher gekomen dat zij 3jaar geleden in duitsland was voor 9maanden waarvoor is mij onduidelijk ze heeft het over au pair,daarna wou zij weer een visa aanvragen naar duitsland maar die is toen afgewezen, kan het daarmee temaken hebben dat ze ook een afwijzing krijgt voor een visa naar nederland.en nog een vraag ik ga naar de oekraine maar weet niet als ik daar kan wonen wand ik moet vaak naar t ziekenhuis,mijn vraagt is dit wie geeft mijn een surieuse tip hoe ik haar ilegaal hier naar toe kan krijgen.wand dan ga ik voor een tijdje in belgie waar haar verblijft titel in orde gemaak kan worden maar eesrt wil ik het nu op een ilegale manier.ik ben ten einde raad, en mijn vraagt, word de eu landen die grensen aan oekraine streng bewaakt?zijn er wouden/bossen waar je ongemerk over de grens kan gaan

de gene met een goede tip zal ik dankbaar zijn of wie ken mensen in oekraine die voor kunnen zorgen dat je oekraine uitkom

.

• irina

Misschien kan je met transibirie expres naar peking en daar wat mensensmokkelaars inschakelen. Of wat mij beter lijkt- blijf maar lekker daar.

• Kees

Ik heb medelijden met die oekrainse vrouwen die een vent als deze mafkees treffen.

• Fred

Dit moet je natuurlijk nooit doen!! Dom dom dom! Eens loop je tegen de lamp. En gezien al je vaak niet al te vriendelijke geschrijf op deze site(de ballen allemaal enz.!!!), denk ik dat maar niemand nog moet reageren op jouw gezwets in de ruimte.

groeten,

Fred

• odie

als zij hier heen wil moet je je uitkering van 1 maand overmaken naar mensen

aldaar. dat zijn ongeveer de kosten voor een illegale oversteek vandaag de dag.

een voorbeeld heb ik al gegeven,maar het kan ook op andere manieren.

• jonker

o.k odie ik begrijpcje maar kan je een kontakt adres geven stuur t dan naar mijn msn deboer77aapstrjemsn,com

• Owen

In hoeverre het hele verhaal serieus is laat ik even buiten beschouwing.

Als jij aan alle eisen voldoet en er alleen een twijfelachtig punt is aan haar kant, kan je veel beter een advocaat in de arm nemen dan de boel illegaal proberen te redden, dat gaat je in de toekomst alleen maar problemen opleveren en zal alleen maar tegen je gaan werken.

Wat let je om beroep aan te tekenen tegen de beslissing? Dit mag altijd en als je overal aan voldoet, dan moet je dat gewoon doen.

Even een andere tip…

Probeer een beetje op je schrijven te letten…niet alleen onnodige spelfouten, maar ook je bericht opbouw is onleesbaar.

Gebruik eens een hoofdletter bij iedere zin en af en toe een lege regel.

Een bericht met duidelijke structuur nodigt mensen makkelijker uit om de moeite te nemen je verhaal te lezen.

• Peter

Jonker,

Vindt je nu echt niet dat je erg dom bezig bent?

Wat voor toekomst denk je haar in hemels naam te kunnen bieden, gezien al je geschrijf hier, ben je van lage komaf, je hebt problemen met alles en iedereen, zit in de WAO, je hebt in de bajes gezeten……….

Hoeveel lieg en illegaliteit ga je nog gebruiken om een buitenlandse vrouw ook mee de vernieling in te helpen?

Zulke personen als jij horen helaas thuis in een inrichting, spijtig , maar mensen moeten tegen personen als jij worden beschermd, verziek het leven van een lieve vrouw niet voor je misdadige praktijken.

Je hebt de handjes los zitten wat je ook al vermeldt in div berichten op dit prikbord. Het zal dus wel niet lang duren voor je vriendin dit ook nog mag meemaken.

Jonker, pater,ramon………meldt je bij Justitie en geef je zelf aan!

• Sacha

Vraagje:

Hoe ga je een illegaal laten inburgeren, als ze illegaal in dit land is en dus niet bestaat???

Je bent echt niet slim, en dat als bouwkundig blabla in de WAO.

• odie

als jou vriendin al in europa is geweest weet ze ongetwijfeld deze weg te

bewandelen.

ik denk dat de meeste oekrainers die het land uit zijn geweest of nu ergens in

europa verblijven,er wat van weten.en ze worden op de hoogte gehouden.