ik moet hoe dan ook haar hier naar toe krijgen

• jonker

hallo ik ben ten einde raad ik wil mijn geliefde hier naar toe hebben maar de aanvraagt is door gestuurd naar de ministerie van buitenlandse zaken ik weet niet hoelang dit gaat duren voor het goed of afgekeurd word maar langer kan ik niet wachten dus vraag ik jullie allen die het weet hoe kan ik haar hier naar toe via de ilegale weg hier naar toe krijgen wie geeft mijn een tip aub kan het via polen of hongarijen ik ben in staat tot alles te doen ik bedoel voor de liefde doe ik alles niet goed dan kwaadschik als zij eenmaal in de eu zit dan ga ik met haar in belgie mijn inschrijven dus dit gedonder van verdonk die stimuleerd het dat ik op ilegale manier mijn geliefde hier moet krijgen niet goed dan maar kwaad schik de gene die mijn een tip kan geven om ongemerk de ukrainesegrens te passeren zal ik dankbaar zijn en hem belonen

• Anna

Ik kan het heel goed begrijpen hoe jij je voelt en dat je ongeduldig bent om je vriendin hier te hebben maar… Als je haar illegaal naar Nederland haalt, ook als je het via Belgie doet, creeer je nog meer problemen voor straks, als jullie een verblijfsverguning voor haar gaan aanvragen. Wat wil je dan, dat ze het land uitgezet wordt? Is het geen oplossing dan om zelf naar Oekraine te gaan in de afwachting van de resultaten? Gewoon, even wachten en dan zijn jullie voor altijd samen. Geen domme dingen doen, waar je later spijt van hebt.

• Kees

Volgens mij is dit weer diezelfde gek van een paar weken geleden, niet op reageren dus.

• entre

in een doos stoppen en op sturen

• jonker

nou ik heb net de aanvraag binnen het is geweigerd dus rest mij een ding haar ilegaal hier naar toe te krijgen geef mij advies hoe ik dat kan doen

• owen

En om welke redenen is het dan geweigerd?

• odie

ik heb wel eens gehoord dat ze in een vrachtwagen met doodskisten de grens over komen,denk wel aan een luchtgaatje……..

• jonker

+nou ik zou echt niet weten waarom de visum geweigerd is nu ben ik er achter gekomen dat ze voor haar studie in duitsland was voor een jaar toen ze terug kwam in oekraine had ze weer een aanvraagt voor een visum duitsland maar die was haar geweigerd kan het daarom zijn dat deze visum voor nederland geweigerd is maar ja mij maakt t niks meer uit ik haal haar gewoon hier naar nederland dan maar op de ilegale manier en als ze aan mijn door komen ik ben gewapend maakt niks uit als ik de lootjebij neerlegd maat voor de liefde doe ik alles en van de meeste van jullie jier heb ik niks aan wand wat jullie doen is mijn gewoon het geluk niet gunnen denkende dat jullie al jou vrouw hier heb maar ik wens dan ook het slechte voor jullie vooral degene met die opmerking van met vrachtwagen in een doodkist doodkist maar owens sorry dat ik er zo over denk maar sommigen hier zijn afgunstig en gunnen een ander geen geluk ze hebben t zelfde mentaliteit als verdonk die racist

• Eduard

Jonker,Ramon,Antiliaan of wat dan ook……

Je liegt over je namen, je vraagt gewoon om dit soort reacties, dat je die dan ook krijgt is heel normaal. We gunnen iedereen een goede relatie toe met een lieve vrouw, maar wat jij hier allemaal hebt zitten dreigen, liegen en andere onzin, slaat alles. Je denkt dat je zo door kan gaan in de Oekraine…….

Mensen zijn daar gelukkig slimmer dan jij, en ook je vriendin zal er snel achter komen met wat voor leugenaar ze gaat samen wonen.

Je zit al in de WAO dus je gaat net als in Nederland weer uit “je neus” vreten………(dacht ik al)

Ik denk persoonlijk niet dat je daar erg lang zult wonen, de winter komt eraan en dat is voor jou “soort” veel te koud, je zou hem nog bevroren kunnen krijgen.

Neem een reis terug na Surinam, lekker onder de klapperboom!

Of betaald het UWV daar niets uit, omdat we weten hoe het daar gaat?

Liegen staat bij jou voorop, misdaad zit in je bloed, maar overleven daar met een persoon als jou, zal je NOOIT lukken, je bent en blijft een Nietsnut!!!!!!!

Ik hoop dat je vriendin en familie en anderen daar, er snel achter zullen komen.

Loser!

• odie

u vraagt hoe men illegaal hier komt,ik heb een mogelijkheid aangegeven!

helaas wordt ik verkeerd begrepen,maar deze praktijken komen voor.

daar heb ik niks achter gezocht,jonker.want we moeten elkaar wel

respecteren gr.odie.