Je kunt prima naar Krakau in Polen vliegen, en hebt dan een goede aansluiting op de trein naar Lvov. Van daar gaan prima treinen overal naar toe
Via Wizzair kan je van Dortmunt naar Kiev voor een laag bedrag, of vanaf Keulen met German wings. Vanaf einhoven vliegen is nog niet mogelijk MAAR. begin met Wizzair the mailen wanneer ze vanaf Eindhoven gaan vliegen. Omdat de toestellen uit Dortmunt altijd vol zit met Nederlanders of doorgangers naar Nederland.
de KLM blijft schandalig duur. De service van Wizzair net zo goed en de snelheid van de bagage afhandeling is 10000x beter.
Wat Frank aangeeft is correct. Vlieg met Wizzair vanuit Dortmund of Keulen naar Kiev.
Op vliegveld Borispol koop je dan gewoon weer een ticket om van Kiev naar Dnepropetrovsk te vliegen. Tickets kun je kopen bij bijvoorbeeld de balie van Air Ukraine or Aerosvit. Retourticket kost ongeveer $ 60 - 75,- De meeste vluchten gaan vanuit Borispol Terminal A , maar het kan ook zijn dat je even een transfer naar vliegveld Zhulyany moet maken. Dit vliegveld ligt in Kiev maar wordt nagenoeg alleen nog maar gebruikt voor vrachtverkeer en Privevluchten.
Vanuit Kiev kun je ook een express-trein naar Dnepropetrovsk nemen. Dit kost ongeveer tussen de $ 15 en $20 enkele reis.
Klopt helemaal.
Ik ben dit jaar al 3x gevlogen vanuit Dortmund en ieders keer voor rond de 50 euro retour all-inn.
Vliegtuigen zijn nieuw, en je krijgt koffie/thee en jus de orange gratis aan boord.
In jou geval zou ik van Dortmund op Kiev vliegen en dan de trein naar Djneperpetrofsk.
Die treinreis zal 6-7 uurtjes bedragen, maar die kost ook geen drol, tel op maximaal 100 grivna (nog geen 10 euro).
Voor mij is Wizzair een uitkomst, lekker dicht bij Venlo en ideaal om te vertrekken (kleine luchthaven).
Op Kiev vliegt iedere maatschappij op Borispol airport, dus of je nu KLM, Lufthansa, Ukraine Airlines vliegt alles komt daar aan.
Wel lach ik altijd als ik uitstap, want ik weet zeker dat de meesten met KLM of Ukraine airlenes geen 50 euro hebben betaald
Marcus..
De treinreis duurt normaal bijna 12 uur hoor. Er zijn tegenwoordig wel treinen die inderdaad er 7 uur over doen.
Vergeet niet dat het nu vakantietijd is, dus probeer nog maar eens treintickets te krijgen. Gaat waarschijnlijk voor de eerst komende maanden niet lukken.
Altijd goed blijven zoeken bij vliegtickets.nl
Ik ga zelf komende zaterdag met Austrian Airlines via Wenen naar Dnepropetrovsk.
Prijs ??!!…… 124 euro retour per persoon inclusief alle taxen en dergelijke !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ( normaal rond de 750 euro )
Gewoon elke week data inkloppen op de sites. Kom je vanzelf wel een keer een leuke aanbieding tegen
12 uur is overdreven, 10 uur met de normale trein/slaap trein en 6 uur met de express naar Dnipropetrovsk (90 hryvnia op dit moment).
Ik heb ook met Austria via Wenen naar Dnipropetrovsk gevlogen, heerlijk als je terugvliegt naar Wenen, het vliegtuig is dan namelijk zo goed als leeg (terwijl op de heenreis het vliegtuig gewoon vol zat).
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?