Ik ben op zoek naar goedkope vliegtickets naar Oekraine; Simferopol. Het liefst vanaf Eindhoven. Ik hoop dat iemand mij kan helpen, vast bedankt
Groetjes, Henriette
xxlittle_angel1985xx@hotmail.com
Hoi,
Ben nu al een paar maal naar Oekraine (Donetsk) geweest, maar ben voor een retour nog niet goedkoper uit geweest dan vliegen met KLM (rechtstreeks online boeken) voor een retour naar Kiev 356 Euro, maar een enkele reis is bij KLM dus weer schreeuwend duur. Dat kun je beter bij Ukrainian airlines boeken (ook online), scheelt honderden Euro's. Goed opletten dus!! Soms kan je voor 10 Euro goedkoper ook met LOT-airlines(Pools) vliegen, maar dan moet je in Warschau overstappen en voor 10 Euro verschil is mij dat niet waard. In Kiev een binnenlandse vlucht. Voor Donetsk in ieder geval het goedkoopst bij Kiyavia http://www.kiyavia.com/eng/services/share Soms lukt het niet om online te boeken, maar even een emailtje (Info KiyAvia Kiev ) en je hebt binnen een paar uur antwoord met instructies voor het betalen online want dat is in het Oekraiens, maar heb nooit problemen ondervonden.
Succes,
Fred
Klopt, veel plaatsen hebben trouwens een lokale luchtvaartmaatschappij, dit kan ook veel schelen.
Als je trouwens de vluchten bij de KLM via Ukraine International boekt dan ben je ook weer tot ongeveer €50 goedkoper uit, zelfde service, zelfde personeel alleen je vluchtnummer begint met PS ipv KL en de prijs is wat lager.
De vroege ochtendvluchten en de late middagvlucht wordt trouwens op Kiev door KLM uitgevoerd met hun bekende blauwe vliegtuigen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?