Goedkope vliegtickets Oekraine

• H

Ik ben op zoek naar goedkope vliegtickets naar Oekraine; Simferopol. Het liefst vanaf Eindhoven. Ik hoop dat iemand mij kan helpen, vast bedankt ;)

Groetjes, Henriette

xxlittle_angel1985xx@hotmail.com

• Geert

nou vanaf Eindhoven vergeet maar

Amsterdam is het dichste bij

en de prijs is afhankelijk van de vertrek datum

mvg geert

• odie

daar zoek ik ook al jaren naar!!

• Joris

Ik ben vandaag teruggekomen uit Oekraïne voor 339 euro inclusief taxes (Amsterdam- Kiev van 17-10 tot 01-11) maar de kosten kunnen idd erg tegenvallen, in December kan bijvoorbeeld de kosten van een retourtje tegen de 800 euro gaan komen.

• entre

je kunt ook van dusseldorf vliegen

• Fred

Hoi,

Ben nu al een paar maal naar Oekraine (Donetsk) geweest, maar ben voor een retour nog niet goedkoper uit geweest dan vliegen met KLM (rechtstreeks online boeken) voor een retour naar Kiev 356 Euro, maar een enkele reis is bij KLM dus weer schreeuwend duur. Dat kun je beter bij Ukrainian airlines boeken (ook online), scheelt honderden Euro's. Goed opletten dus!! Soms kan je voor 10 Euro goedkoper ook met LOT-airlines(Pools) vliegen, maar dan moet je in Warschau overstappen en voor 10 Euro verschil is mij dat niet waard. In Kiev een binnenlandse vlucht. Voor Donetsk in ieder geval het goedkoopst bij Kiyavia http://www.kiyavia.com/eng/services/share Soms lukt het niet om online te boeken, maar even een emailtje (Info KiyAvia Kiev ) en je hebt binnen een paar uur antwoord met instructies voor het betalen online want dat is in het Oekraiens, maar heb nooit problemen ondervonden.

Succes,

Fred

• Joris

Klopt, veel plaatsen hebben trouwens een lokale luchtvaartmaatschappij, dit kan ook veel schelen.

Als je trouwens de vluchten bij de KLM via Ukraine International boekt dan ben je ook weer tot ongeveer €50 goedkoper uit, zelfde service, zelfde personeel alleen je vluchtnummer begint met PS ipv KL en de prijs is wat lager.

De vroege ochtendvluchten en de late middagvlucht wordt trouwens op Kiev door KLM uitgevoerd met hun bekende blauwe vliegtuigen.

• KeesH

Met een prijsvechter van Eindhoven naar Istamboel vliegen en van daaruit naar Simferopol.

• Jan W.

Hallo!

Binnenkort begint de prijsvechter WizzAir met vluchten van Eindhoven naar Katowice (Polen). Je kunt daar de trein nemen naar Kyiv of Odesa en aldaar overstappen op een trein naar Simferopol.

Succes!

• Jan W.

WizzAir vliegt inmiddels ook van Eindhoven naar Budapest. Kijk even op www.bahn.de om aansluitende treinen naar Kyiv/Odesa-Simferopol te vinden.