Een zekere Sergey Dimenko geeft nederlandse les in Kiew.
Ik doelde ergens anders op Carl…
Nl. of Kees gegevens heeft van de man die hij bedoeld…
Een ander iets….zo'n zogenaamde blacklist is ook niet betrouwbaar..
Zo heeft de zus van mijn vrouw op zo'n lijst gestaan omdat een of andere amerikaan teleurgesteld was dat het niet zo liep als hij wilde. Als dank hiervoor werd ze op een blacklist gezet…
Natuurlijk zijn er genoeg rotte appels tussen die terecht op zo'n list staan, maar het kan dus ook anders zitten.
Vooral met amerikanen heb ik al vaker van dit soort verhalen gehoord.
In de woonplaats van mijn vrouw komen ze met het geld slingeren, bedelven ze de vrouwen met cadeautjes en willen ze gelijk trouwen.
Als er dan nee wordt gezegd…(iemand met gezond verstand trouwt toch niet zomaar met iemand die je nauwelijks kent) dan worden ze boos…
Er zitten echt hele rare lui tussen, die denken dat ze alles kunnen “kopen”
Voor een Nederlander leren oekraiens of russisch is echt geen kleine maar GROTE moeite. Ook al je verliefd bent. Grammatica is veel ingewikkelder (daardoor weer syntax makkelijker is) en niet vergeten dat ze in het cyrillic schrijven. Laatste punt is dat vrouwen veel makkelijker talen leren (kijk maar hoeveel vertalers vrouwelijk en hoeveel mannelijk zijn. En dat ligt zeker niet aan de salaris, want vertalen verdient goed). Ik zou haar advieseren het Nederlands leren.
Irina
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?