Hoe boek ik tickets vanuit hier ( Nederland ) voor een vlucht van Kiev naar Simferopol
of van Kiev naar Kerch met de nacht trein ( dit zal ook wel Simferopol zijn met een overstap aldaar )
Groetjes Geert
Ik zou de vliegtickets in Kiev boeken. Dit scheelt gewoonweg een hoop geld. Aan het vliegveld van Borispol heb je meerdere loketten waar je tickets voor binnenlandse vluchten kunt boeken. O.a. het loket van Ukraine International Airlines of van Aerosvit Airlines. Aan beide loketten spreekt men goed Engels.
Maar je kunt ze ook vanuit hier boeken. 0900-atponline.
Treintickets van Kiev naar Simferopol of Kerch kun je volgens mij alleen vanuit Oekraine boeken. Op het centraal station in Kiev kun je op tv-schermen en grote electronische schermen aan de muur de vertrektijden van de treinen met perronvermelding aflezen. Verder hangt aan ieder loket een tabel met vertrektijden en aankomstplaatsen. De schermen en tabellen zijn meestal twee-talig.
Je kunt de Treintickets tot 2 weken van te voren vooruit kopen. De loketmedewerkers spreken meestal geen engels, maar met handen en voeten kom je er wel. Ook zou je in de buurt van de loketten een jonger persoon kunnen aanspreken in het Engels. Hij of zij is meestal gaarne bereid om voor jouw het gewenste ticket te kopen.
Gegroet
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?