wie heeftervaring met eurocult

• bigerd

hoi ik kom net van een reisburo eurocult lito te utrecht daar hebbeb ze mij gezegd dat ze alles kunnen regelen van de ticket tot de visum van mijn vriendin die vanuit uit oekaine hier met vakantie kom het schijn dat dat ze in kiev een kantoor hebben die samen met de gene die visum aanvraagt naar de ned ambasade gaan wie heeft ervariing met deze reisburo doen ze wat ze beloven ik heb wel 880 eu ERVOOR MOETEN BETALEN inclusief ticket ,dus is het geen weggooi geld????? wand zeggen ze als t niet luk met de visa krijgt ik gedeelte terug ik heb wel bij een andere reis buroeeerst benaderd daar zou ik voor de ticket (lot)350 inclusief luchaven belating kwijt zijn dus de bemiddelings kosten van eurocult is wel pittig maar als ze doen wat ze beloven dan is het niet erg dus wie heeft hier ervaring mee

• Jan W.

Hoi,

Hoewel Eurocult een professionele organisatie is, adviseer ik je om hen naar referenties te vragen.

Jan W.

• Owen

Ik heb in 2002 alles via hun geregeld…was prima.

Ben gewoon naar hun kantoor gegaan in Utrecht en heb toen alles geregeld.

Ze hebben mijn vrouw (toen mijn vriendin) prima geholpen.

Vooral omdat het toen de eerste keer was en er nog niet zoveel informatie was hoe je alles zelf kon doen, heb ik het zo gedaan.

De visumaanvraag een half jaar later heb ik zelf gedaan, maar dat was ook omdat ik op dat moment in Kiev was…en natuurlijk omdat het voor mijn vriendin de 2e keer was, dus toen wist zij ook hoe het allemaal in elkaar steekt.

In principe kan je het af zonder Eurocult, maar als wat lastige obstakels zijn, dan zijn ze mijn inziens een prima hulp.

P.S, Voor dat mensen denken dat ik aandelen ofzo heb. Ik heb verder helemaal niets met dit bureau, alleen een ervaring…that's it

• bigerd

hey hartstikke bedank voor je info en wat voor vragen kan mijn vriendin verwachten bij de ambasade????

• Kees

Eurocult was mij van het begin af veel te duur. Wij hebben het altijd zelf gedaan, is veel goedkoper en gaat net zo goed, en je hebt er niet meer werk mee. Het boeken van een vliegticket heb ik eurocult 1 keer laten doen, met als gevolg flink wat fouten. Ik heb eurocult niet meer nodig. Kees.

• bigerd

hoezo wat hebben ze fout gedaan ik ook heb aan hun gevraagt voor ticket lviv naar amsteredam en voor mijn een ticket andersom nu zeggen ze dat het duurder is maar op de internet zie polishe airline voor maar 350 retour incl belasting

• Owen

Nogmaals bij mij is alles wel goed gegaan.

Natuurlijk is Eurocult duurder dan zelf alles doen, ook wel logisch, een bedrijf moet natuurlijk ook geld verdienen, anders zouden ze een filantropische instelling kunnen worden :-)

Als je rond gaat vragen, kom je altijd mensen tegen met goede en slechte ervaringen.

Dus als je het te duur vindt…dan doe je het gewoon zelf.

• Kees

Als een ticket 340 euro kost, en een visum 43 dollar, dan vindt ik dat eurocult best wel een aardige winst maakt voor het versturen van 2 e-mails en het doen van 1 telefoontje. Voor 400 euro wil ik dat ook wel voor je doen. Kees.

• Owen

Bij ons was het wel zo dat er tot 2 keer toe nog iemand met mijn vrouw meeging naar de ambassade om het e.e.a uit te leggen, te helpen met invullen etc. etc.

Natuurlijk kan je dat allemaal onzin vinden, maar toen was het voor de eerste keer erg prettig dat hierbij allemaal geholpen werd. Ik was toen nog iets goedkoper uit dan het standaardpakket wat ze toen leverden omdat ik mijn papieren zelf al naar haar had gestuurd, dus de kosten die ze toen daarvoor vroegen (pakketpost) werd in mindering gebracht.

• Kees

Ik heb de eerste keer een e-mail gestuurd, mijn vrouw had mijn loonstrook, garantstelling, enz..Zij is toen naar Kiev gegaan en kreeg zonder problemen het visum, de tweede en derde keer ook. Kosten visum, ik geloof 43 dollar.