Eindejaarsfeest/Kersfeest 2006

• Owen

Welkom op de inschrijfpagina voor het Eindejaarsfeest 2006

Zoals het inmiddels een traditie begint te worden sluiten we ook dit jaar het jaar min of meer symbolisch af met een gezellig feestje. Het wordt de 3e keer dat we dit gaan doen en het feest zal plaatsvinden op 16 december 2006 in Brasserie Four Tops in Almere.

De ontvangst begint vanaf 16.00 u in de middag, waarna het buffet tegen zessen opgeserveerd zal worden. Tegen 24.00u moet het feest worden afgesloten i.v.m. de vergunning.

De capaciteit voor het aantal mensen dat naar het feest kan komen bedraagt 50 mensen. De avond zal worden ingevuld met wat entertainment van het activiteitenteam, gezellig dansen met leuke russische muziek, spelletjes etc. en natuurlijk: LEKKER ETEN EN DRINKEN!

We gaan ons best doen om er weer een feestelijke leuke avond van te maken.

Vergeet geen (video)camera mee te nemen voor het vastleggen van de leuke momenten die ongetwijfeld weer gaan komen op deze dag!

De inschrijftermijn duurt tot 15 november tenzij het maximum aantal mensen eerder is bereikt. Meer info? Kijk op: http://www.ua-couples.org/index.php?option=com_mosforms&mosform=2&Itemid=175&lang=nl

• Owen

titelcorrectie…kersTfeest :-)

• Owen

Ik weet niet of van hieruit ook interesse is, maar de helft is inmiddels geboekt, het gaat dus de goede kant op om er een leuke gezellige avond van te maken.

Wacht dus niet tot het allerlaatste moment want vol is vol…

• Marcus

Mogen er ook mensen komen die Oekraine fantastish vinden (ben er geweest).

Maar momenteel ben ik nog single. (maar vind de Oekrainse vrouwen echt geweldig).

Marcus..

• Joris

Zoiets noemt men op het internet eigenlijk spam he Owen, foei om het maar beleefd te houden.

Mijn vriendin is dan gelukkig ook over uit Oekraïne maar ik ken in Almere (mijn woonplaats) wel een mooiere plek om romantisch een dinner te houden of een feestelijk samenzijn, een uithoek van de Danswijk in Almere is namelijk voor mij of voor mijn vriendin absoluut niet prettig, ik ken die buurt langer dan vandaag.

Maar de mensen die gaan wens ik alsnog een fijne avond, veel plezier iig.

• Owen

Beste Joris,

Allereerst vind ik je antwoord erg negatief overkomend voor iets waar je geen weet van hebt. Ten eerste valt mijn bericht helemaal niet onder spam omdat dit geen commercieel feestje is.

We zijn gewoon een clubje mensen die samen activiteiten doen en daar wordt geen cent aan verdiend. Dat interesseert ons nl. niet, het gaat om de gezelligheid.

Ten tweede over de lokatie. We hebben daar al een keer eerder een feestje gevierd en dat was erg gezellig. Het is misschien geen romantische lokatie, over de buurt zelf weet ik niet zo veel en dat is eigenlijk ook helemaal niet belangrijk.

We vieren een feestje voor maar één avond en de laatste keer ging dat prima, nergens last van gehad. Daarnaast terugkomend op het romantische…..weet jij wel een lokatie waar je “romantisch” met een heleboel mensen een feest viert?

Ik niet…..het is daar ook niet voor bedoeld, maar voor mensen die gewoon met elkaar het beste er van willen maken. Tot nu toe gaat ons dat nog altijd goed af en zijn de reacties leuk. In ieder geval leuker dan die van jou, maar dat zegt waarschijnlijk meer over jou dan over ons!

Owen

• Owen

Hallo Marcus,

In principe mag dat natuurlijk, alleen of het dan ook leuk is voor je dat weet ik niet…

Het is een avond waar vooral allemaal koppels naartoe komen, dus single vrouwen zal er niet vinden..

Wellicht ken je een leuke vrouw die met je mee wil komen, dan is het vast een stuk leuker voor je :-)

Owen