is het makkelijk een visum naar nederland te krijgen

• bigerd

nou willem ik zal mijn best doen maar begrijp mij goed niet dat ik er niet van houd de (disco)maar 3jaar geleden was ik met mijn ex in een disco en kreeg ik ruzie voor niks ik werd voorniks in elkaar geslagen maar ik laat mij niet zo maar slaan dus dit geintje koste mij 3 maanden strafcel dus ik vermijd risico plaatsen trouwens toen ik in ukraine was, zeurde mijn vriendin ook niet om naar de disco te gaan maar ik denk zo als ze hier kom en kontakt kom met vriendinnen of mijn nichten van haar leeftyd zullen ze haar zeker vragen als ze eens mee wil

• Willem

Hoi Bigerd,

Als je door dit voorval in die bewuste discotheek een strafblad en 3 maanden cel hebt opgelopen hoop ik niet voor jou dat de Immigratie dienst roet in het eten gaat gooien, je weet dat de IND een onderdeel is van Justitie en dat alles in hun bestanden staat.

Dit zou een erg grote domper voor je kunnen worden, maar ik denk dat ze in dit geval het wel over het hoofd zullen zien.

Heel veel succes Rico!

• bigerd

nou ik belde gisteren met de ind en die zeiden tegen mij dat mijn straftblad geen probleem zou opleveren voor het uitnodiging van mijn vriendin

• Willem

Nou kijk eens, wist dat de IND gemakkelijk was in dit soort vergrijpen, je kon er tenslotte toch ook niets aan doen!

Goed dat je in ieder geval actie richting IND genomen hebt!

Succes Rico!