is het makkelijk een visum naar nederland te krijgen

• bigerd

hoi mijn vriendin uit oekraine zou ik graag hier naar toe willen uitnodigen voor een vakantie van 1 tot 3maanden ik heb alle papieren van mijn kant al op gestuud naar maar nu hoor ik dat zij een interview moet ondergaan bij de ambasade wie kan mij vertellen wat voor vragen kan verwachten en ik zou graag willen weten wat ze wel en niet moet zeggen zij is wel nog studerend en krijgt toestemming van de school om hier met vakantie te komen maar de vraagt is wat zal haar gevraagt worden bij de ambasade en wat moet zij antwoorden ook zou ik willen weten als er in omgeving purmerend oekrainers wonen

vast bedank

groetjes pedro

• Anna

Beste Bigerd/Pedro,

gewoon de waarheid vertellen, waar en hoe jullei elkaar hebben leren kennen en wat het doel van haar verblijf in Nederland is. Als je een verhaal wil bedenken, dan doe het goed, want ze zijn zeker niet dom bij de ambassade en kunnen van alles vragen en zelfs een paar keer zelfde vraag in een andere context. Alles over jou en jullie relatie.

• Owen

Wat ze moet antwoorden? Gewoon simpel….

Er zal worden gevraagd waarom ze naar Nederland wil gaan, wat ze daar gaat doen etc.

Zodra er een relatie in beeld is, zullen ze vragen hoe je elkaar kent etc, ook hoe lang je elkaar kent, hoe vaak je elkaar gezien hebt, etc.

Wat moet je in ieder geval NIET doen? Een onzinverhaal ophangen, dat gaat altijd tegen je werken..is het niet nu dan wel in de toekomst.

In principe mogen er geen problemen ontstaan als jij garant staat en zij verder aan alle voorwaarden voldoet.

Op mijn site zijn ook redelijk wat mensen ingeschreven op het forum, een ervan woont in Beverwijk…ik zou zeggen, benader ze als je contact wil.

Het adres van de site is: http://www.ua-couples.org

Registratie is gratis..

• bigerd

hey bedank voor je info

• willem

Bedenk wat je met haar gaat ondernemen om haar Nederland te leren kennen, en ook of je alles hier al op orde hebt om het haar naar haar zin te maken, vergeet niet dat alles erg duur gaat worden, en dat het niet voor iedereen is weg gelegd.

Denk eraan wat je doet, dit is geen spel. Het gaat om een leven wat je in je hand neemt en ook de verantwoording die JIJ op je neemt!!!!!

• bigerd

nou financiel kan ik het wel redden alleen wat verlang zij nog meer zal naar de disco willen of iets dergelijks

• Owen

Is het leeftijdsverschil zo groot of begrijp het ik verkeerd als zij meer naar de disco wil dan jij? :-)

• bigerd

nou kijk niet dat ik niet naar de disco wil maar het moet niet wekelijks zijn 1 keer in de maand is voldoende voor mijn ik ben geen disco typ in het verleden heb ik te veel gezien en mee gemaakt waar ik wel van houd is verre reizen maken boot varen noem maar op dus ik denk dat ik haar met vele dingens kan vermaken

• Owen

Mijn vrouw zat voor ik haar leerde kennen ook heel vaak in de disco…

Tegenwoordig bijna niet meer….komt ook wel omdat de disco's hier niet zo leuk zijn als daar. Zeker waar wij in Odessa altijd uit gingen was de disco erg leuk.

Afwisselend, entertainment etc…een stuk leuker dan de hele avond de zelfde bonkebonk muziek (die ikzelf overigens wel leuk vindt, maar ik kan me voorstellen dat als iemand daar niet van houdt, de disco ook niet leuk is)

• willem

Beste Rico, euh Bigerd,

Gewoon met je vriendin na de Disco lekker gezellie. Aanpassen is ook van jou kant nodig. Lekker uit eten, shoppen etc.

Wees gastvrij en wees niet zo krenterig met je geld. Verre reizen heeft ze al gehad door na jou toe te komen. Ze wil Nederland zien en mee maken. Als je van haar houdt is alles samen leuk om te doen.

Have fun, enjoy life!