vraag over jeugdherberg Ratusha Lviv

• elita

Ook vraag ik me af of het veilig is om in een jeugdherberg Ratusha te gaan omdat er alleen vierpersoons kamers ijn voor zowel mannen als vrouwen. Van te voren contatc opnemen met is niet mogelijk ook niet via Hostelworld. nl. Je kunt wel boeken maar gen vragen stellen.

Iemand ervaring. Omdat ik er 10 dagen verblijf kan ik geen duur hotel me permiteren.

mvg

elita

• Kees

In sommige steden zijn al hotelkamers voor 10 euro per nacht, en die zijn niet slecht, kun je niets vinden op internet?

• elita

Hallo Kees, Nee ik kan niets vinden op internet in Lviv. Behalve die jeugdherberg die wel volgens de herberg zelf, goed bekend staat sincerely Elita..

• Owen

Geen ervaringen met jeugdherbergen..

Weet wel dat als het je niet uitmaakt waar je zit, kan je ook proberen een appartement te huren. Hoe verder je buiten het centrum zit, hoe goedkoper het wordt.

Weet zelf alleen geen adressen in L'viv e.o.

• marcus

Zou zeggen neem contact op met Jan Willem.

Hij heeft een mooi app. midden in old-town Lviv.

Prijs is ook niet duur.

Marcus..

• elita

Ja, ik ben van plan om in zo'n appartement te huren! Dat is het probleem niet (meer). De reis daarentegen. Vanavond ga ik even naar het jaarbeurspelin om te bussen te ‘inspecteren’. groet Elita

• Bas

In augustus heb ik overnacht in hotel L'viv, gelegen in het centrum. Omgerekend EUR 16,00 per nacht voor kamer met eigen badkamer. Voor EUR 11,00 heb je een kamer met badkamer op de gang. Er was toen plaats genoeg.

• elita

Hi, als ik google kom ik dat bedrag NIET tegen. Graag een adres en telefoon nummer van dat hotel voor 11 euro per nacht. gr elita

• elita

Mijn voorkeru gaat inderdaad uit naar een hotel voor 10 euro per nacht maar nee kan niets vinden op internet. Dus wordt het waarschijnlijk een appartement van Herman.

• elita

Correctie; ik bedoel JAN WILLEM natuurlijk.