Kersh

• geert

wie kan mij vertellen hoe ik van Amsterdam het vlugste en goedkoopste naar Kersh in de Ukraine kan komen

wat is het dichts bij zijnde vliegveld en van af daar verder

bvd Geert

• Wilco

het snelste is te vliegen naar Kiev en daar overstappen op het vliegtuig naar Simferopol. Dan daar nog zo'n 2 1/2 uur rijden met bus of auto. Succes,

Wilko

• geert

dank je wilco

kan ik in Smiferopol zo in de bus stappen of moet dit van te voren geregeld zijn

en weet jij soms iets meer over de plaats

bvd Geert

• Gilbert

Hallo Geert,

Ik meen ergens gelezen te hebben dat er elke 2 uur een bus naar Kersh vertrekt. Je kunt hier gewoon instappen en de chauffeur betalen. Kost niet veel en je hoeft niets te reserveren. Ik weet zelf niet veel over Kersh dus daarmee kan ik je niet verder helpen.

Het ticket van Kiev naar Simferopol kun je wel beter aan het vliegveld in Kiev kopen. Dit scheelt behoorlijk in prijs en er zijn diverse vluchten per dag er naartoe

groetjes

• geert

dit dacht ik al

meen dit al eerder gezien te hebben toen ik in Dnipropetrovsk was

in ieder gaval bedankt en ik hoop dat de webmaster ook inziet dat een hulp lijn zoals deze niet verstoort zou mogen worden door een stel zieke maar mischien ook afgewezen personen zoals we die overal tegen komen

en als deze personen het zo erg vinden wat wij doen waarom kijken ze dat

in ieder geval bedankt voor de tips

en ieder tip is er 1

Geert

• Kees

Drie jaar geleden kostte een retour vlucht naar Simferopol mij ongeveer 75 euro.

• geert

is dit vanuit Kiev of Amsterdam

• Gilbert

vanuit kiev