wie help mijn om advies ik ben net terug uit oekraine ben 2 maanden daar gebleven en heb mijn grootte liefde daar ontmoet maar hoe krijgt ik haar naar nederland met de nieuwe wet uitvoering van dat satanische minister verdonk ik ben alleen staande vader met dochterje van 8 jr ,en het meisje die ik ontmoet heb in oekraine daar wil ik mijn leven mee delen maar wie kan mijn helpen met advies hoe haar hier naar toe te krijgen ik zit al 20jaren in de wao mijn wao is eu 980 per maand nu heeft men mijn gezegd dat het net niet genoeg is om haar hier naar toe te krijgen ik word echt overspannend van, kan s,vond niet slapen en vraagt mij eigen af als verdonk niet weet wat ze een ander aandoet heeft zij dan nooit liefde gehad nou ik denk t niet met zo een monster gezicht maar om weer op mijn hulp kreet te komen wie weet hoe ik dit kan aan pakken ik wil het op alle manieren proberen haar hier naar toe te krijgen op een legale manier en als dat niet luk dan maar ilegaal maar weet iemand dan hoe dat moet misschien via polen!!!!???? hoe dan! alsublief gaarne advies en antwoord hoe haar hier naar toe te krijgen op legale en ilegale manier begrijp mij ik verzorg mijn kind alleen maar sinds ik haar heb ontmoet ben ik niet in staat mijn100%kind verzorgen ben te afwezig en is er iemand met een inkomen boven eu 1200 die borg wil staan voor ons
alvast mijn dank
groetjes rico