hoe krijgt ik mijn geliefde hier in nederland

• rico

wie help mijn om advies ik ben net terug uit oekraine ben 2 maanden daar gebleven en heb mijn grootte liefde daar ontmoet maar hoe krijgt ik haar naar nederland met de nieuwe wet uitvoering van dat satanische minister verdonk ik ben alleen staande vader met dochterje van 8 jr ,en het meisje die ik ontmoet heb in oekraine daar wil ik mijn leven mee delen maar wie kan mijn helpen met advies hoe haar hier naar toe te krijgen ik zit al 20jaren in de wao mijn wao is eu 980 per maand nu heeft men mijn gezegd dat het net niet genoeg is om haar hier naar toe te krijgen ik word echt overspannend van, kan s,vond niet slapen en vraagt mij eigen af als verdonk niet weet wat ze een ander aandoet heeft zij dan nooit liefde gehad nou ik denk t niet met zo een monster gezicht maar om weer op mijn hulp kreet te komen wie weet hoe ik dit kan aan pakken ik wil het op alle manieren proberen haar hier naar toe te krijgen op een legale manier en als dat niet luk dan maar ilegaal maar weet iemand dan hoe dat moet misschien via polen!!!!???? hoe dan! alsublief gaarne advies en antwoord hoe haar hier naar toe te krijgen op legale en ilegale manier begrijp mij ik verzorg mijn kind alleen maar sinds ik haar heb ontmoet ben ik niet in staat mijn100%kind verzorgen ben te afwezig en is er iemand met een inkomen boven eu 1200 die borg wil staan voor ons

alvast mijn dank

groetjes rico

• Ron

Heb je eens gekeken op deze website ?

http://www.buitenlandsepartner.nl

• Johan

Zou zeggen ga werken, en NIET profiteren van onze STAAT, wat een waardeloos verhaal weer.

Johan.

• Willem

Rico,

Hoe kom je in godsnaam in de Oekraine verzeild met een uitkering van 980 euro?

Wat heb je te bieden aan die geweldige vrouw die je daar ontmoet hebt?

Sorry, maar het is gewoon hopeloos zolang je niet gaat werken, en zorgt dat je aan het benodigde inkomen komt. Wel 20 jaar van de staat trekken, niet fatsoenlijk voor je eigen kind kunnen zorgen……….erg bedenkelijk!

Mag ik vragen wat je denkt haar te kunnen bieden in Nederland?

Misschien denk je, mmmmmm haar op welke wijze dan ook na Nederland halen, zodat zij kan inburgeren en voor mij kan werken. Lekker verder teren op een ander.

Juist voor dit soort mensen is deze wet gemaakt. Je zult een normaal inkomen moeten hebben, en wie weet is het dan mogelijk.

Of…..ga emigreren na de Oekraine, wie weet of ze je dan nog steeds wil. Als je haar eerlijk benaderd en alles uit legt hoe jou situatie in Nederland is, dan zal zij er zeker vanaf zien om met je verder te gaan, waar ze dan ook groot gelijk in heeft.

Waar denk je met 980 euro alles van te betalen, inburgeren, eten, kleding etc…….

De illegale weg, lekker bezig. Zeker doen. Wie weet de prostitutie in??

Rico, droom verder, en vergeet het gewoon. Wees eerlijk tegen haar!

Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achter haald hem wel, ook die van jou!!!!!!

• Willem

Euh…….Rico,

Ik zou om te beginnen die dure Chello aansluiting eruit knikkerren!!!!

• Willem

Goed dat de wet nog ergens goed voor is!

Alleen zielig voor die dame in de Oekraine!

Maar ja, ook zulke gevallen heb je er helaas tussen zitten.

• patercom

nou ik heb jaren op schiphol gewerk waardoor ik blijven invalide ben geworden maar mag ik dan geen liefde hebben ik denk haast wel dat ik harder dan jou gewerk heb

• patercom

ik heb haar eerlijk vertel hoe mijn sutuatie eruit ziet haar uit gelegd dan ik alleen staand met kind ben en in de wao zit en over jou op merking dat ik beter kan gaan werken vraagt ik jou ken je mijn situatie wel laat ik jou vertellen dat mijn ivaliditeit door mijn werk kom maar ik denk dat je mij t geluk gewoon niet gun maar als t niet luk ga ik wel naar de oekraine wonen simpel met mijn wao ben ik rijker dan hier

• patercom

nou duur hoezo ik betaal maar euro per maand internet

• Willem

Nou alleen nog zien dat je het dan ook de Oekraine nog krijgt!!!!!!

Maar ik denk dat je kansen op werk daar VEEL GROTER is, daar de mensen daar veel langer en zwaarder werk verrichten, maar dat zul je wel niet snappen.