Hallo Rene,
Bedankt voor al je info en interesse,
gisteren liep mijn pc vast en ik kan jouw e-mail adres niet lezen/vinden dus heb ik je nog niet direkt kunnen mailen, anderen reeds wel.
sorry hiervoor.
Maar zoals ik peter al verteld heb, is het gelukt !!
heb echter niemand gevonden via deze en andere manieren, zodat ik zo. zelf naar schiphol ben gereden en daar iemand heb gezocht/gevonden/aangesproken die bereid was deze envellope mee te nemen, en wilde er ook nog eens perse niets voor hebben!
vrienden van ons hebben het vervolgens weer bij hem opgehaald na aankomst in Kiev.
dus zo.avond was het daar en op tijd maandag bij desbetreffende instantie. pffffff.
schiphol was niet makkelijk: ze hebben daar het incheck-systeem veranderd, je kan nu bij rij 14,15 en 16 inchecken voor alle vluchten van div. maatschappijen !!
dus niet meer 1 of 2 vaste balie's voor klm/ua -> kiev met vaste vluchtnr.(wat ik nog wist) want dan was het niet moeilijk geweest: gewoon vooraan gaan staan en luisteren/kijken wie gaat er naar kiev? vragen/geven en wegwezen.
nu echter moest ik gaan zoeken naar een speld in de hooiberg, bij de douane gaan staan en op uiterlijk mensen uit de rij aangesproken en zowaar 1 man op het laatste moment gevonden!
GELUKT.
BIJ DEZE ALLEN DIE POSITIEF HEBBEN GEREAGEERD,
erg bedankt voor het meedenken,meehelpen en adviseren.
namens Olja,Anja en mijzelf.