spoed document naar KIEV

• Ronald & Olja

SPOED BERICHT !!!!

———————————-

Wie gaat er dit weekend ( dd.15/16/17-09-06 ) naar Kiev ?????????????

VLIEGEN

en kan/wil voor ons een enveloppe met belangrijke Documenten meenemen ????????????

deze Documenten (een paar A4'tjes) moeten daar uiterlijk zondagavond zijn !!!!!!!

Gaarne zo snel mogelijk antwoord AUB,

Ronald Mob.06-25276678

Olja Mob. 06-28115439

Thuis vanavond:010-4601042

wij wonen in vlaardingen, maar komen deze brengen, eventueel op schiphol,

bereid hier een vergoeding voor te betalen.

alvast bedankt voor jullie aandacht, zeg het voort!!! LAAT WAT HOREN AUB

• Dr. Evil

Als je nou in het vervolg gewoon eerder je spullen opstuurt, hoef je helemaal niet zo moeilijk te doen! En ach….anders ga je toch naar DHL?

• Renevh

Beste Ronald,

Ik verstuur vandaag belangrijke documenten en doe dat via TNT, duurt 2 a 3 dagen. Ik neem aan dat zij in het weekend ook versturen en ga ervan uit dat de envelope maandag aankomt. Mocht je niemand kunnen vinden zou je wellicht dit ook kunnen proberen vai het postkantoor. Succes!

Rene

• Renevh

Vandaag bij postkantoor gebracht, maandag in Kiev. via TNT.

gr

Rene

• Ronald & Olja

oke, jouw antwoord is goed en geen onzin.(zie dr.evil reply)

Maar wat koste dit??

DHL nl. E80.00 en pas op wo.( 4 werkdagen)

of met persoonlijke courier a vliegtickettarief ?? 400.00 of 1000.00 ??

ga ik beter zelf met vliegtuig deze brengen !!

en nog veel belangrijker HOE LAAT IN KIEV?

moet nl. om 10.00 uur bij een loket zijn !

heb je daar idee van?

Daarom onze vraag wie gaat er naar kiev vliegen en wil deze meenemen !

dan weet ik zeker dat het er za. of zo. avond al is !

groetjes Ronald

.Renevh schreef:

>

> Vandaag bij postkantoor gebracht, maandag in Kiev. via TNT.

>

> gr

>

> Rene

• Renevh

Beste Ronald sorry voor late reply, je zal er weinig meer aan hebben. Maar het koste ons 45 euro voor een a-4 enveloppe, de tijd konden ze niet aangeven. ik was al erg blij dat ik het vrijdag kon versturen en dat het maandag aan zou komen. Ik hoop voor je dat het nog goed is gekomen.

Groetjes

René

• Renevh

Ronald,

Is het nog gelukt?

Gr

• Ronald & Olja

Hallo Rene,

Bedankt voor al je info en interesse,

gisteren liep mijn pc vast en ik kan jouw e-mail adres niet lezen/vinden dus heb ik je nog niet direkt kunnen mailen, anderen reeds wel.

sorry hiervoor.

Maar zoals ik peter al verteld heb, is het gelukt !!

heb echter niemand gevonden via deze en andere manieren, zodat ik zo. zelf naar schiphol ben gereden en daar iemand heb gezocht/gevonden/aangesproken die bereid was deze envellope mee te nemen, en wilde er ook nog eens perse niets voor hebben!

vrienden van ons hebben het vervolgens weer bij hem opgehaald na aankomst in Kiev.

dus zo.avond was het daar en op tijd maandag bij desbetreffende instantie. pffffff.

schiphol was niet makkelijk: ze hebben daar het incheck-systeem veranderd, je kan nu bij rij 14,15 en 16 inchecken voor alle vluchten van div. maatschappijen !!

dus niet meer 1 of 2 vaste balie's voor klm/ua -> kiev met vaste vluchtnr.(wat ik nog wist) want dan was het niet moeilijk geweest: gewoon vooraan gaan staan en luisteren/kijken wie gaat er naar kiev? vragen/geven en wegwezen.

nu echter moest ik gaan zoeken naar een speld in de hooiberg, bij de douane gaan staan en op uiterlijk mensen uit de rij aangesproken en zowaar 1 man op het laatste moment gevonden!

GELUKT.

BIJ DEZE ALLEN DIE POSITIEF HEBBEN GEREAGEERD,

erg bedankt voor het meedenken,meehelpen en adviseren.

namens Olja,Anja en mijzelf.

• Renevh

Ronald,

Gelukkig bestaan er mensen die dat over hebben voor andere, had je geen raar gevoel om belangrijke papieren mee te geven aan een vreemde persoon?

Volgende keer misschien via tnt :-), je kunt je pakket volgen via de website, het is snel en komt zeker aan.

Mvgr

Rene