apartement tehuur gevraagt

• rico

ik ga 28julie 2006 met vakantie naar oekraine voor 1maand en zoek te huur een apartement in het plaatsje vladimir-volodymir wie kan mij iets te huur aanbieden zo niet een hotel kamer voor een redelijk bedragt in en rond vladimir-volodymir

mail mij rih1965@msn.com

of tel 0299470402

• owen

Ik heb even geen idee waar deze plaats ligt, maar je moet proberen een appartement te regelen (wat meestal ter plaatse niet zo'n probleem is)

Hotelkamers zijn gewoon duur…appartementen kosten grofweg tussen de 25 en 70 dollar per nacht…afhankelijk van de stad en de ligging van het appartement.

• Jan W.

Hoi Rico,

Volodymyr-V. ligt inderdaad vlakbij de Poolse grens. Ik heb wat info gevonden:

http://en.wikipedia.org/wiki/Volodymyr

Het zou me verbazen als in Volodymyr accommodatie (in de vorm van hotels of appartementen) beschikbaar is. Ik raad je aan om iets in Lviv te boeken (ik kan daar hotelreserveringen verzorgen) of in Lutsk - en een dagexcursie naar Volodymyr te maken of te boeken.

Groeten,

Jan

• rico

bedank voor uw informatie maar ik wil naar vladimir-volodymir omdaT IK EEN meisje wil opzoeken die ik via mailen heb ontmoet en zij woond in die plaatsje maar ik heb een vraaagt is vladimir-volodymir het zelf als vladimir-volynsky wand op kaart kan ik volodymir niet vinden wel volynsky

u zeg mij u kan in lviv en luts,k apartement regelen maar hoe ver liggen deze plaatsen van elkaar? graag info en over de apartementen dank u vast groetjes ricoJan W. schreef:

>

> Hoi Rico,

>

> Volodymyr-V. ligt inderdaad vlakbij de Poolse grens. Ik heb

> wat info gevonden:

> http://en.wikipedia.org/wiki/Volodymyr

>

> Het zou me verbazen als in Volodymyr accommodatie (in de vorm

> van hotels of appartementen) beschikbaar is. Ik raad je aan

> om iets in Lviv te boeken (ik kan daar hotelreserveringen

> verzorgen) of in Lutsk - en een dagexcursie naar Volodymyr te

> maken of te boeken.

>

> Groeten,

>

> Jan

• Jan W.

Hoi Rico,

'Vladimir-Volodymir' is mij geheel onbekend en komt niet op internet voor.

Je schreef dat het plaatsje dichtbij de Poolse grens ligt; dan komt ‘Volodymyr-Volynskyi’ het meest overeen. Zoek dit a.u.b. nog even goed uit voordat je op pad gaat…

Indien het inderdaad ‘Volodymyr-Volynskyi’ betreft, dan is de afstand van Lutsk 76km, van Lviv 133km. Ik weet niet hoe je reist, maar houd er rekening mee dat openbaar vervoer in Oekraine erg traag is.

Succes ermee!

Jan

• rico

hey bedank voor de info en het klop wat je zegt het plaatjes heet inderdaad vladimir -volynskyi maar kun u mij dan ook vertellen in welke site ik moet kijken voor een apartement

groetjes ricoJan W. schreef:

>

> Hoi Rico,

>

> ‘Vladimir-Volodymir’ is mij geheel onbekend en komt niet op

> internet voor.

>

> Je schreef dat het plaatsje dichtbij de Poolse grens ligt;

> dan komt ‘Volodymyr-Volynskyi’ het meest overeen. Zoek dit

> a.u.b. nog even goed uit voordat je op pad gaat…

>

> Indien het inderdaad ‘Volodymyr-Volynskyi’ betreft, dan is de

> afstand van Lutsk 76km, van Lviv 133km. Ik weet niet hoe je

> reist, maar houd er rekening mee dat openbaar vervoer in

> Oekraine erg traag is.

>

> Succes ermee!

>

> Jan

• owen

Wat je natuurlijk ook kan vragen is of zij een appartement in haar woonplaats kan regelen en wat dat dan kost…

Als het idd een kleine plaats is zal dat niet makkelijk zijn, maar het is uiteraard voor haar makkelijker te regelen dan dat voor jou is van hieruit…

• rico

ja dat heb ik haar ook gevraagt maar ze zeg dat ze niet weet waar ze moet zoeken

vind raar hoor !!

• Jan W.

Ik kan eventueel een kamer voor je boeken in het nette Hotel Ukraina in Lutsk, ongeveer 35-40 euro per nacht (1pers kamer). Zij kan jou dan in die stad ontmoeten.

Laat het me even weten indien je dit wilt, dan ga ik op zoek naar de definitieve prijs.

Groeten,

Jan

• rico

o.k ik zal eerst wachten ophaar mail wand ik weet niet als ze naar lutks wil komen dus even afwachten