Bezoek Kiev

• Bastien Beerling

Beste bezoekers,

Sinds kort heb ik contact met een vrouw uit Kiev. Ik wil haar ook t.z.t. opzoeken.

Nu is mijn vraag: Hoe gedraag je je. Wat moet je doen en wat moet je vooral niet doen!

Wat vinden Ukraieners leuk wat je uit Nederland meeneemt.

Welke bloemen moet je wel kopen, Welke niet?

Ik hoor het wel.

Vriendelijke groet,

Bas

• Owen

Kijk ff op www.ua-couples.org

In het forum daar (registratie nodig maar is gratis) is deze vraag ook al een paar keer gesteld..

Owen

• KeesH

Jezelf zijn. Bloemen altijd in oneven aantal geven. Niet te veel met geld en cadeaus strooien.

• Carl

Wanneer dacht jij te gaan?

Ik ga met hetzelfde doel een paar weken in september daarnaartoe.

• rico

ik ga ook naar oekraine voor het eerst op28juli met het doel een vrouw die ik via mailen heb leren kennen maar ik vraagt mij af zijn ze surieus daar wat kan ik verwachten of denken ze alleen om je kaal te plukken wand ik ben argwaan in de telefoon heeft ze wel een lief aardig stemmetje wie heeft hier ervaring mee hoe zijn de vrouwen van daar zijn ze beter dan die ontrouwe vrouwen hier in nederland tevens zou ik willen weten kan ik veilig daar op straat lopen aangezien ik gekleurd ben tevens verzoek aan een ieder die mij informatie kan verschaffen over het huren van een apatement of hotel kamer voor een normaal bedragt voor de periode 28tot 27juli ik ga naar het plaatjes vladimir-volodymir dat lig in de omgeving lviv ook wil ik weten welke treinen rijden vanaf polen (warscau)naar deze plaats en wat is de prijst ervan in welke site kan ik de dienstregeling en tarieven terug vinden van de trein en hoelang duurd de reis van warschau naar vladimir-volodymir ook wil ik weten wat moet ik doen als ik besluit haar mee tenemen naar nederland ik ben wao,er en hoorde wel dat er een uitzondering gemaakt word voor wao,er dus graag wil ik inlichting omtrend dat ook

groetjes rico