Wie kan mij helpen met het volgende, eind juli gaan een vriend en ik een dag 10 naar Kiev toe.Nu ben ik dus op zoek naar een redelijk betaalbaar appartement voor deze dagen. Wie kent in Kiev iemand die mij hiermee zou kunnen helpen?
alvast bedankt!
Gilbert, Ik weet niet of jij al ervaringen hebt met deze personen. maar ik ben nog steeds aan het wachten op antwoord van mijn mailtje. Duurt mij nu ondertussen wel erg lang. Misschien heb jij betere ervaringen hiermee, maar ik ben toch op zoek naar een bedrijf of persoon die goed te vertrouwen is hierbij? Iemand anders nog goeie ideeen?
Max, ik begrijp je berichtje niet helemaal??? Je hebt mij op 1 juni een mailtje gestuurd met de vraag voor info. Ik heb daar op 3 of op 4 juni op gereageerd. Vervolgens heb ik op 5 juni weer een reactie ontvangen waarop ik vandaag (7 juni) op gereageerd heb.
Helaas kan ik niet 24 uur online zijn en heb ik naast mijn hobby ook nog werkzaamheden die ongeveer 60 uren per week van mijn tijd in beslag nemen.
Groetjes….
Geachte,
DEze e-mail is wel gericht naar Gilbert.
Aan je schrijven te zien ,werk je in Ukraine.
Als ik het prikbord bekijk dan zijn de meeste vragen,rechtstreeks of onrechstreeks
om met mensen daar in contact te komen, voel je der niets voor om proberen een
tussen persoon te zijn zodat er op niet afpersende wijze een koppel gevormt kan worden.Zou dat geen voldoening geven, en wie weet wat je door deze daat allemaal
kan bekomen.Ikzelf ben ook opzoek naar een levenspartner uit Ukraine,om daar binnen afzienbare tijd een bedrijf op te richten.Indien je der iets voor voelt zou ik graag hebben dat je de handen uit de mouw steekt,want binnen 10 jaar is het te laat.Ik had gedacht aan advertenties te plaatsen en verder zien we wel.Maar daarvoor moeten we eerst uit de schaduw treden, en ik denk dat dit gemakelijker is voor jou dan voor mij,en moest je het toch van plan zijn doe het niet alleen voor mij,
maar voor al de rest die dezelfde reis wil maken als ons.
groeten
EddyGilbert schreef:
>
> Max, ik begrijp je berichtje niet helemaal??? Je hebt mij op
> 1 juni een mailtje gestuurd met de vraag voor info. Ik heb
> daar op 3 of op 4 juni op gereageerd. Vervolgens heb ik op 5
> juni weer een reactie ontvangen waarop ik vandaag (7 juni) op
> gereageerd heb.
> Helaas kan ik niet 24 uur online zijn en heb ik naast mijn
> hobby ook nog werkzaamheden die ongeveer 60 uren per week van
> mijn tijd in beslag nemen.
> Groetjes….
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?