Geachte dame's, heren, binnenkort ga ik in Ukraina een nieuwe russische auto kopen, met ukrains kenteken. Het wordt een Moskvitch, Wolga, of Lada. Heeft iemand van jullie ervaring met deze merken? Kees.
Koop niet, 1 brok ellende en en ergenis zeer slechte service, kwalieit is gewoon weg slecht.Ondamks de reclames in de media.
Is kwalitiet van techniek en fabricage is uit sovjet unie tijd , modellen en febrikage apperatuur mee en de modellen gaan al 20 tot 30 jaar op dezelfde manier uit de fabriek zonder enige enovatie. Scheve gemonteerde deuren, motorkap die niet recht in scharnieren hangt, lelijk afgewerkt raam rubbers , inwendig vallen allerlij kunstof snelkick knopjes en hansvaten vanzelf van de constructie en zijn dan niet meer te monteren.Snel roestvorming door zeer dun spuitwerken slechte tectielafwerking, minimale en slechte verf kwaliteit en motorisch olie lekkage ect. vandaar de voor ons zeer lage koopprijs.Bij koop direct andere banden, een beetje beter type ruitenwissers aanschaffen,diverse servicepunten laten uitvoeren aan de motor is in diverse modellen een must, ander ga je dezelfde dag problemen ondervinden.Dus….even doorsparen en een Skoda misschien? Of een leuke Japanner? Service via eigen service punten op europeesch niveau.
succes
een ervaren oekrainer
JanekKees schreef:
>
> Geachte dame's, heren, binnenkort ga ik in Ukraina een nieuwe
> russische auto kopen, met ukrains kenteken. Het wordt een
> Moskvitch, Wolga, of Lada. Heeft iemand van jullie ervaring
> met deze merken? Kees.
Niemand heeft het hier over censuur…
Volgens mij wordt je mening (al is deze erg negatief) gewoon op waarde ingeschat.
Het is logisch wanneer iemand goede ervaringen heeft, positiever is dan iemand met negatieve ervaring.
Mijn persoonlijke ervaring is dat die ouwe sovjetauto's nog steeds rond rijden. De staat waarin sommige verkeren moet je je afvragen of dat nog wel kan…maar goed.
Toch zien sommige er ook nog heel goed uit.
Hoe de “nieuwe” lada's etc. zijn…..geen idee
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?