tvprogramma as vrijdag

• Owen

Alex schreef:

>

> Owen, Owen toch. Ik persoonlijk ken bijna alleen verhalen die

> slecht aflopen

> en ken er zelfs geen die goed aflopen. Misschien zijn er een

> paar uitzonderingen maar het het meeste loopt zeer slecht af

> . Het is tijd om een duidelijke waarschuwing af te geven aan

> de mannen die hiermee in aanraking komen.

> Mensen kijk uit. De laatste scam is dat dames die Nederland

> niet in mogen komen

> via 1 van de schengen landen binnen komen en weer voor de

> zelfde scam gaan.

> Die journalist mag met mij contact op nemen dan kan ik wat

> dingen vertellen.

> zelfs de politie en de IND kunnen daar niets aan doen. En ja

> ik heb klachten lopen bij de IND en Politie.

Alex, Alex toch. Volgens mij reageer jij meer vanuit een persoonlijke hoek en betreft je daar gelijk alles mee in.

Het meeste stoort mij toch wel dat jij wel even weet te vertellen dat er meer slechte dan goede gevallen zijn. Volgens mij zoek je het zelf op en dan kom je vanzelf genoeg voorbeelden tegen.

Wij zijn gewoon net ff anders ingesteld dan jij en zoeken de positieve voorbeelden op. Het is net wat Armand zegt…hier hoor je nooit wat van omdat er niets bijzonders aan de hand is. Geen beter nieuws, dan slecht nieuws…dat hoor je altijd het eerste en alle positieve dingen..ach..die zijn er niet.

Ik heb op mijn eigen site genoeg voorbeelden dat het ook goed kan gaan.

Daarnaast haalt Armand een goed punt aan…er zijn ook relaties die geen stand houden maar wel met de juiste intenties zijn begonnen.

Het is net wat de anderen zeggen…het ligt meer aan jou denk ik.

Waarschijnlijk zegt jouw reactie meer over jezelf dan over het onderwerp.

• Anna

Ik ben blij dat ik na Nederland ben gekomen voor mijn lieve man, zeker was het niet makkelijk om mijn familie en alle vrienden achter te laten, een nieuwe taal te leren, en werk te zoeken.

Ik heb het gedaan omdat ik geloof in mijn Nederlandse man, hem lief heb, ervoor hem wil zijn, en niet voor geld. Maar voor mijn geluk, mijn liefde.

Al het andere is bijzaak. Ik ben niet voor het westen of als profiteur gekomen. Ik ga na school en werk voor ons bestaan.

Niet iedereen is er op uit om mannen uit het westen een oor aan te naaien.

De insteek vindt ik verkeerd, en er zijn zat Ned-Oekr stellen die het wel op de goede manier doen, en die er voor elkaar zijn.

Neem daar een voorbeeld aan.

Groetjes

• Owen

Anna schreef:

>

> Ik ben blij dat ik na Nederland ben gekomen voor mijn lieve

> man, zeker was het niet makkelijk om mijn familie en alle

> vrienden achter te laten, een nieuwe taal te leren, en werk

> te zoeken.

>

> Ik heb het gedaan omdat ik geloof in mijn Nederlandse man,

> hem lief heb, ervoor hem wil zijn, en niet voor geld. Maar

> voor mijn geluk, mijn liefde.

>

> Al het andere is bijzaak. Ik ben niet voor het westen of als

> profiteur gekomen. Ik ga na school en werk voor ons bestaan.

>

> Niet iedereen is er op uit om mannen uit het westen een oor

> aan te naaien.

>

> De insteek vindt ik verkeerd, en er zijn zat Ned-Oekr stellen

> die het wel op de goede manier doen, en die er voor elkaar

> zijn.

>

> Neem daar een voorbeeld aan.

>

> Groetjes

Precies Anna….zo is het maar net!

• Ron

Owen ik heb er niets aan toe te voegen, je hebt het heel goed gezegt.

Je moet het van 2 kanten bekijken en niet alleen de negatieve dingen.

Je krijgt nooit een garantie bewijs erbij geleverd. Je kan ook belazerd worden door een Nederlandse vrouw maar het kan ook andersom.

Ik vond nog een voorbeeld zoals een Nederlander met een buitenlandse vrouw omgaat en die stond op de site van Maidan.nl

Een stukje zal ik plaatsen:

HELP ME PLEASE ;

Ik ben in contact gekomen met iemand uit de ukraine .

Ze is hier heen gehaald door een man bijna 3 jaar geleden .

Nu ze bijna 3 jaar hier is treiterd hij haar het land uit om van de alimentatie van moeder en kind af te komen en zet haar zwaar onder druk , zelf mishandeling komt er aan te pas .

Ze hoeft nog maar korte tijd hier te blijven om een 5 jaar verblijf te krijgen .

Ze is werkelijk de huisslaaf en er om meneer te plezieren .

MIJN HART BREEKT ELKE KEER ALS IK HAAR ZIE OF SPREEK .

Wat kan ik doen wie het weet zeg het Please v.paridon@hotmail.com

Mijn e.mail zo radeloos ben ik Help me Please , ik ben zelf Nederlander en schaam mij kapot dat mijn land niks voor haar wil doen .

Verwarmend , dank jullie ,

Jammer dat ze dit niet kan zien , ze denkt echt dat ze behalve mij en mijn kinderen , familie , niemand heeft in dit land die zich iets van haar aantrekt , ze is echt meer dan 2 jaar opgesloten geweest in die shit familie .

1 klein voorbeeld , maar dat doet haar wel veel pijn , ieder jaar koopt zijn moeder een nieuwe verjaardags kalender , daar staat iedereen op , BEHALVE zei zelf , deze mensen zijn ijskoud en van granite

Het doet mij zeer , ik zit zelfs nu onder het schrijven te janken omdat ik gewoon kan voelen hoe erg het is alleen te zijn in een vreemd land en volkomen genegeerd te worden .

Dank Jullie , ik ga al deze informatie achterna en bewaar jullie teksten , als ik haar kan bereiken , zal ik het laten lezen .

Ik heb volgende tekst naar haar gestuurd via een mail adres in de Ukraine en hoop dat het juist is . …………………………..

Meer is te lezen op de Maidan site.

• Kees

Ik heb verhalen van nederlands vrouwen die hun man helemaal hebben geruweneerd, 40 % van de nederlandse huwelijken loopt toch uit op een scheiding? Daarbij wordt de man meestal zo uitgekleed dat hij niet meer in staat is een nieuw leven op te bouwen. Mensen die beweren dat de russische vrouwen hier meestal naar toe komen met slechte bedoelingen zijn meestal slechtgeinformeerd en hebben ook niet de moeite gedaan om zich goed te informeren. Met andere woorden: Doe eerst je huiswerk alvorens je zo negatief te uiten. Kees.

• Alex

Natuurlijk hebben jullie allemaal gelijk, toch raar dat als je op de website van Rusmix kijkt die ook door een heleboel mensen uit de Oekraïne wordt gebruikt veel advertenties ziet waarin illegale goederen en diensten wordt aangeboden. En ik geloof niet dat de mensheid slecht is maar de mensen die naar Nederland komen maken gebruik van Nederland op een slecht manier. Het wordt tijd dat er hard wordt opgetreden op uitwassen uit de Oostblok landen. En natuurlijk op alle uitwassen van mensen die zich hier niet kunnen gedragen. Kan je hier niet als gast gedragen gelijk weg. Anders gaan een paar criminele figuren het echt voor de rest verzieken. Owen schreef:

>

> Anna schreef:

> >

> > Ik ben blij dat ik na Nederland ben gekomen voor mijn lieve

> > man, zeker was het niet makkelijk om mijn familie en alle

> > vrienden achter te laten, een nieuwe taal te leren, en werk

> > te zoeken.

> >

> > Ik heb het gedaan omdat ik geloof in mijn Nederlandse man,

> > hem lief heb, ervoor hem wil zijn, en niet voor geld. Maar

> > voor mijn geluk, mijn liefde.

> >

> > Al het andere is bijzaak. Ik ben niet voor het westen of als

> > profiteur gekomen. Ik ga na school en werk voor ons bestaan.

> >

> > Niet iedereen is er op uit om mannen uit het westen een oor

> > aan te naaien.

> >

> > De insteek vindt ik verkeerd, en er zijn zat Ned-Oekr stellen

> > die het wel op de goede manier doen, en die er voor elkaar

> > zijn.

> >

> > Neem daar een voorbeeld aan.

> >

> > Groetjes

>