Hond mee

• Alex & Oksana

Wij willen deze zomer onze hond mee nemen op vakantie naar de Ukraine.

Wat voor spuiten heeft hij nodig, als we rijden via duitsland-polen rijden?

En wat doen ze bij de grensovergangen als ze zien dat er een hond in de auto zit?

Met vriendellijke groet,

Alex & Oksana

• Owen

> En wat doen ze bij de grensovergangen als ze zien dat er een

> hond in de auto zit?

>

Hard wegrennen….haha..

Nee, even zonder gekheid, de grenscontroles zijn altijd streng (tenzij je bij Oekraíne genoeg betaald).

Ik weet wel dat mijn vriendin wonderwel geen vragen en/of controles heeft gehad toen ze haar kat uit Oekraïne mee naar Nederland nam, ze zat alleen toen wel in een bus. Je moet wel goed voorbereid zijn wat het papierwerk betreft. Zij had toen ook de nodige papieren nodig voor de kat, welke dat precies zijn zou ik even na moeten vragen.

Wellicht is het handig om een dierenarts te vragen welke spuiten ze moeten hebben, zij weten er vast meer van.

Let wel op dat je de nodige verklaringen en het paspoort van je hond bij je hebt..

• dr evil

als ze hem eten ze hem op ze denken dat is een zwijnhond

• cor

Laat je hond bij de dierenarts de nodige spuiten ophalen. De dierenarst heeft wel een lijstje welke noodzakelijk zijn. Jullie hond heeft of krijgt dan een dierenpaspoort met de gegevens van de hond. Voor de rest no problem

• Renevh

Volgens mij heeft dr evil last van hondsdolheid, kan hem niet helemaal volgen en grappig is hij ook niet

• Nina

Waar slaat het op? Dit prikbord is voor leuke en serieuze contacten maar niet voor dat soort flauwekul! Er zijn andere sites voor zulke idiote opmerkingen!

• Aeos

Dr. Evil, misschien is een Nederlandse inburgerings cursus voor jou een goed idee, lijkt nog niet zo te lukken met je Nederlands!!!!

Of……………ligt het aan je gebrekkige opvoeding?

• dr evil

ik ga toch wel iederen maand naar kiev om daar de mensen toch wel met geld te steunen en jullie niet dus wie helpt wie en met die

onzin die jullie vragen schieten die mensen daar niks mee op en

ik ga al 8 jaar en als jullie denken dat jullie zo slim zijn dan blijf maar lekker in nederland klagen dat het hier zo slecht is dan ga

daar maar eens naar toe iedere maand en neem die hond maar mee daar zitten ze wel opte wachten

• Renevh

Goed zo Dr. Evil, je krijgt een pluim in je …. voor je liefdadigheid. Concentreer je verder daar maar op en schrijf verder geen onzin, schrijf dan maar helemaal niets. Btw leuke naam Dr. Evil…. klinkt zo lief…..dr evil schreef:

>

> ik ga toch wel iederen maand naar kiev om daar de mensen toch

> wel met geld te steunen en jullie niet dus wie helpt wie en

> met die

> onzin die jullie vragen schieten die mensen daar niks mee op en

> ik ga al 8 jaar en als jullie denken dat jullie zo slim zijn

> dan blijf maar lekker in nederland klagen dat het hier zo

> slecht is dan ga

> daar maar eens naar toe iedere maand en neem die hond maar

> mee daar zitten ze wel opte wachten

• Anna

Lijkt bijna wel op Florence Nightingale. Wat een barmhartige engel, waren er maar mensen zoals Dr. Evil………………………..puf………!!!

De hemel zal er vol van zitten