Disco avond in Utrecht met russische muziek

• Owen

Hallo mensen,

Er wordt door mij en een aantal anderen een disco avond met russischtalige (pop)muziek georganiseerd. De disco zal worden gehouden op zaterdag 13 mei 2006 van 21.00u tot 02.00u in Disco Chez Be Be in Utrecht.

Entreekaartjes kosten ? 7,50 per stuk.

Drankprijzen zijn:

- Bier en frisdranken: ? 1,30

- Wijn: ? 1,60

Kaartjes zijn te bestellen op:

www.dualcrew.net/oekraine/index.php?option=com_mosforms&mosform=1

Deze kaartjes worden netjes thuisgestuurd met de post.

(Zie verdere informatie op de bovengenoemde link)

We zitten inmiddels al op 65 aanmeldingen.

De voorverkoop duurt nog t/m 7 mei en mensen kunnen alleen naar binnen met een geldig entreebewijs in de VOORVERKOOP gekocht want er zal GEEN verkoop aan de deur zijn.

Dit i.v.m. de inkopen die we voor dit besloten feest doen. We willen niet dat er meer mensen komen, dan waar we voor inkoop konden doen.

Ben je net zo enthousiast hierover als wij? Kom dan ook gezellig! Wellicht tot 13 mei!

Zijn er hier nog meer mensen die interesse hebben of nog niet weten of ze kunnen?

Reageer hier!

Met vriendelijke groet,

Owen & Aleksandra

• Owen

Omdat onze site vernieuwd is en een nieuwe naam heeft gekregen is het aanmeldformulier voortaan te vinden op:

http://www.ua-couples.org/index.php?option=com_mosforms&mosform=1&Itemid=121&lang=nl

Groetjes Owen

• Gilbert

Hallo Owen!

Al een tiental jaren neemt mijn familie deel aan het zogenoemde “Tsjernobyll” project. Gedurende de zomermaanden komen een aantal kinderen naar Nederland om van hun vakantie bij gastgezinnen te genieten. Zoals het er nu uitziet zijn er dit jaar tussen de 20 en 26 kinderen die naar Nederland komen.(volgens mij zijn het er zelfs meer, maar voor deze kinderen ken ik in ieder geval de gastgezinnen)

Zij zullen in de maanden Juli en Augustus hier verblijven. Tegen het einde van hun verblijf zou ik graag een samenkomst/feestje voor hen willen organiseren. Een Russisch georiënteerde disco voor jeugdigen lijkt mij bijvoorbeeld een leuk idee. Eventueel dat jij bereid bent hieraan mee te werken??? (Lokatie & muziek)

M’n email heb je nog wel ergens denk ik, dus schrijf maar even en het kostenplaatje regelen wij ook wel….

Groetjes

Gilbert

• Owen

Post even wat meer op het forum van onze hierover..

Daar zitten nog een aantal mensen die dan ook mee kunnen denken…

Je idee spreekt me wel aan..en ik denk een flink aantal forumleden ook wel.

Owen

• Owen

Heb jij mijn email nog gelezen?

• Owen

Na ons bezoek gisteren aan de discotheek zijn wij tot de conclusie gekomen dat het officiëel aantal aanwezigen dat er mag zijn veel te veel is voor de zaal.

Er mogen 200 mensen in, maar wij vinden dat het dan te vol wordt en daarom is besloten dat er 100 kaartjes worden verkocht.

Meer dan de helft is al verkocht, dus wacht niet tot het laatste ogenblik.

Groetjes Owen

• Owen

Er zijn nog 25 kaartjes beschikbaar…