Kantoor in Kiev

• Henk

Hallo Forum mensen.

Wij hebben kantoor en kantoor personeel beschikbaar, juridisch / logistiek en eigenlijk voor vele doeleinden.

Reden, wij hebben te weinig werk voor ons team in Kiev, wij hebben een geweldige team, met een enorme motivatie, en jong, Engels en Ned. talig.

Voor uw problemen kunnen zij voor U een oplossing zoeken, maar niet alleen voor problemen maar ook als zijnde uw Kiev kantoor.

info@transrussia.nl

Bvbmd.Henk

• peet

hoe breng ik ruiter kleding het goedkoopste naar sumy en wat kost dat per euro pallet

• peet

hebben jullie een website voor meer info

• Sjoerd

Let op Peet, voor die ene pallet moet je wel dat hele kantoor betalen!

• peet

oke sjoert weet jij een andere oplossing

• Sjoerd

http://www.rugo.nl/

• pe

sjoerd hoe lang kan ik in de ukr blijven totaal,ik dacht 3 mnd ,en als ik er 1 dag uit ga kan ik dan weer terug voor 3 maanden?weet jij hier iets over

• Jason

Hallo Pe

Drie maanden is correct! Daarna inderdaat ff een dagje het land uit en dan kun je weer voor drie maanden binnen.

Volgens mij is het ook mogelijk om langer te verblijven. Hiervoor moet jij je even melden bij de Nederlandsche Ambassade in Kiev. Je krijgt een aantal formulieren die je bij diverse instanties moet laten afstempelen en tekenen en je moet natuurlijk een gewichtige reden hebben om langer te kunnen blijven. Ik meen dat je dan maximaal 6 maanden kunt blijven.

Je kunt natuurlijk ook gewoon daar gaan wonen en werken waardoor je een verblijfsvergunning voor de Oekraïne kunt bemachtigen.

• Maikel

Hoe kom je aan werk in de Oekraïne? Weet iemand links? Wat voor soort werk? Geen idee, in Nederland bij banken gewerkt.