Grens overgangen

• Eloy

Als ik vanuit Eindhoven naar Kharkiv wil gaan met de auto, welke grens overgangen kan ik het beste nemen?

• Kees

Ik neem altijd die bij Ðàâà Ðóññíàÿ, wachttijd vanuit Polen 3 uur, vanuit Óêðàèíà 10 uur zonder steekpenningen, 3 uur met 30 euro steekpenningen. Dat is euro 4,30 per uur, ben ik wel waard. Kees.

• Ka

Dat is wel erg overdreven, met minder gaat het ook snel. Je maakt het alleen maar erger als je zoveel betaald.

• Beja

Hallo

Indien je blij bent met corruptie en dit in stand wil houden, moet je geld geven, ik zelf doe het niet.

De route;

Je rijdt dan via Kiev en ik neem dan de noordelijke grens overgang, Dorohusk PL /Jagodin UA. Net over de grens in Oekraine is een heel goed hotel links aan de weg, net voorbij het benzine station! aan de overkant is een bewaakt parkeer terrein.

Ik heb net een route gemaakt voor het autoblad Autoweek en Moto73, daar ik met hen een traumamotor en ambulance naar een ziekenhuis waar veel Tsjernobyl slachtoffers verzorgd worden, ga brengen.

Alls je mij je mail adres stuurt dan mail ik de route met het aantal km en uren ongeveer te gaan, rechtstreeks toe!

mijn mail adres beja@spoetnik.nl

Succes en een goede reis Beja

• Eloy

Beste Beja,

Waarom hoor ik niets van jou?Beja schreef:

>

> Hallo

>

> Indien je blij bent met corruptie en dit in stand wil houden,

> moet je geld geven, ik zelf doe het niet.

>

> De route;

> Je rijdt dan via Kiev en ik neem dan de noordelijke grens

> overgang, Dorohusk PL /Jagodin UA. Net over de grens in

> Oekraine is een heel goed hotel links aan de weg, net voorbij

> het benzine station! aan de overkant is een bewaakt parkeer

> terrein.

> Ik heb net een route gemaakt voor het autoblad Autoweek en

> Moto73, daar ik met hen een traumamotor en ambulance naar een

> ziekenhuis waar veel Tsjernobyl slachtoffers verzorgd worden,

> ga brengen.

> Alls je mij je mail adres stuurt dan mail ik de route met het

> aantal km en uren ongeveer te gaan, rechtstreeks toe!

> mijn mail adres beja@spoetnik.nl

> Succes en een goede reis Beja

• Beja

wat wil je horen?

Kreeg van de naam Eloy spam binnen over een on-line shop, hoe kan ik dan raden dat je de route wil ontvangen? Hoor wel (via een gewone mail aub) met de aanvraag van de route of je dit wil.

Beja