Hallo,
Ik heb een aantal vraagjes waar ik graag een antwoord op zou willen hebben. Ik hoop dat er hier iemand is die mij kan helpen.
Ik werk in een Rotterdams ziekenhuis, en heb hier bijna twee jaar geleden een man leren kennen uit de Oekraiine.
Deze meneer heeft gedurende 9 maanden in het ziekenhuis gelegen en dat zonder enige familie om zich heen. Hij vertelde mij dat hij een dochter had, even oud als dat ik ben. En met Alesya heb ik sindsdien een regelmatig contact.
Ik wil graag dit jaar richting Odessa vertrekken, om daar deze familie te ontmoeten. Alleen heb ik nog wat vragen zoals:
Moet je via Kiev vliegen, en kun je daar overstappen op een ander vliegtuig richting Odessa?
Weet iemand een reisorganisatie die vluchten boekt naar de Oekraine, en daar ook nog een hotel bij verzorgt?
Ik heb wel bij stedentrips gezien dat je naar Kiev kan, maar vandaar kom ik dan niet verder. En ik moet echt naar Odessa. Ik ben ook al verschillende reisbureau's binnen gelopen, maar ook daar kunnen ze mij niet verder helpen.
Ik ben daar helemaal niet bekend, en zou het de eerste keer graag netjes geregeld zien. En daarbij komt ook dat ik als 20 jarige jong vrouw niet graag “zomaar” ergens alleen aan begin.
Ik hoop dat er hier iemand is die mij een beetje verder kan helpen,
alvast erg bedankt,
Iza.