Drankgebruik in Oekraine.

• Kees

Laatst naar een feestje geweest in Oekraine, zag daar een man anderhalve liter wodka drinken in 6 uur. Ongeloofelijk, ik ben blij dit meegemaakt te hebben. Kees.

• odie

voor wodka hoef je niet naar oekraine,ik ben laatst naar een feestje geweest

hier bij oek. vrienden.toen ik in mijn auto stapte na afloop dacht ik dat mijn

stuur gestolen was!! bleek dat ik aan de andere kant was ingestapt.

oeps!

• willy

nee de vrouwen die gaan daar nog opstap

• geert

kees ik kan het je aanraden een keer mee te doen met ze

en zeker als je er een beetje tegen kan

Wij ( mijn vriendin haar zoon en de zoon van haar zus ) zijn op vac geweest in de Krim aan de Zwarte zee

toen we met de nacht trein terug kwamen ( een hele aparte ervaring hoor ) s,kmorgens om 6u werden we opgehaalt door haar zus en man

toen we bij hun flat aankwamen stond de tafel gedekt en natuurlijk ook de glazen

smiddags om 12u en na 4 flessen wodka zag ik de wereld dus echt voor een balletje aan ( de 4 flessenh waren niet per man hoor) mijn vriendin (die dus beduidend minder had gedronken als ik )heeft me in haar flat eerst op de wc geparkeerd waar ik een tijdje netjes op mijn knieen heb zitten bidden tot pot

daar na in bad ben beland en van daar uit in bed (helaas alleen )

om 5u zag ik het licht weer na flink door elkaar te zijn geschud door mijn vriendin met de woorden

dat haar zus en haar man er waren om nog ff wat tekomen drinken

deze ronde heb ik beleeft overgeslagen

daar mijn vriendin niet geslapen had ben ik met haar zus en man maar gaan biljarten en nog voor 12u was ik voor de 2e keer die dag in de olie

maar ik genoot wel enig aanzien om dat ik met hun mee kom drinken (en dat voor iemand die hier in holland helemaal niet drinkt) en wat ik je zeker aan kan bevelen is de eigen stook

mvg Geert