Algemene situatie Oekraine

• Fred

Hoe is de situatie in de Oekraine? Ik heb mailcontact met een leuk meisje maar weet niets van dat land. Hoe is de situatie daar? Financien, religie, criminaliteit, oorlog, etc.

Ik las ook berichten dat jonge vrouwen geen probleem hebben met een iets oudere man uit het westen. Zij blijkt ook goed opgeleid te zijn (hoewel het Engels niet optimaal is). Kan iemand mij vertellen waarom zoveel vrouwen daar weg willen?

Thanks Fred.

• ACOZ

Op internet kun je alle informatie vinden

• odie

je moet kontacten hebben aldaar!!

internet is standaard en niet reeel of noem mij maar een infobron die up to date is.

• Fred

Kan er niet veel over vinden vandaar mijn vraag.

• Jason

Hallo Fred.

Veel info over Oekraine kun je hier op deze site terugvinden. Ook zijn er een aantal leuke persoonlijke sites vermeldt waar je nogal wat info vandaan kunt toveren. Ook bij SPNO kun je voor al je vragen terecht en krijg je zeker antwoord. Het tijdperk dat de meeste vrouwen de Oekraine willen verlaten is wel voorbij……maar ze zijn er nog wel.

Groetjes

• Owen

kijk hier anders maar ff

www.dualcrew.net/oekraine

Het is trouwens niet zo dat vrouwen weg willen uit Oekraine. Natuurlijk zitten die er tussen. Het gaat er meer om hoe ze behandeld worden door de mannen van daar.

Dat is een belangrijkere motivatie om een man uit het buitenland te zoeken dan dat ze persé uit Oekraine weg willen…

• willy

die willen niet weg die willen geld

• Fred

Maar deze heeft internet en ik heb de indruk dat ze in een

redelijk ingericht huisje woont etc. Studeerd.

Hoe zit dat dan?

• Fred

Is het zo erg. Zijn het soms moslims?

• Sander 2

Fred deze vrouw aanhouden heb je tevens een leuk vakantie adresje in UA, trouwens Owen heeft gelijk wat betreft de vrouwen, en de tijd is geweest.