2e hands tv verzenden

• Alex & Oksana

Hoe kan ik een 2e hands tv verzenden naar Kharkiv?

• devolder roland

geachte.

firma perfect-pakket is een nederlandse onderneming, al jaren succesvol in het samenstellen en verzenden van hulppakketten, naar o.a. polen, oekraine, wit-rusland…

adres: perfect-pakket

voorstraat 88-90

3512 at utrecht

nederland

tel/ +31 30 2321734

fax/ +31 30 2341709

hopelijk kunnen zij jullie verder van dienst zijn.

sucsses.

devolder roland

• Alex & Oksana

Dit is echter geen hulp-pakket!! Ik wil graag dat een persoon in Kharkiv een 2e hands tv kan ontvangen.

Het is een leuke reklame maar daar houdt het mee op.

• devolder roland

geachte.

sorry, ik wilde alleen maar uw vraag beantwoorden, en ik aanzie dit niet als een leuke reclame, immers ik woon in belgie, en heb geen conecties met deze firma.

weer eens niet ernstig genomen.

• Armand

Alex & Oksana schreef:

>

> Dit is echter geen hulp-pakket!! Ik wil graag dat een persoon

> in Kharkiv een 2e hands tv kan ontvangen.

> Het is een leuke reklame maar daar houdt het mee op.

Perfect verzendt geen hulppakketten, maar gewoon pakketten naar personen. Werkt uitstekend, kijk maar op www.perfectbv.nl. Eigenlijk is er nauwelijks een alternatief als je het betaalbaar wil doen. Enige wat nog kan, maar het is bewerkelijk en je moet het vertrouwen, is het tegen betaling meegeven met die pendelminibus-diensten die twee keer per week tussen Nederland en Oekraine rijden.

Armand

• Alex & Oksana

Armand, bedant voor de informatie.

Wat betreft die busjes, waar kan ik informatie krijgen?

• Martin Veer

Het lijkt me heel wat sneller, eenvoudiger, veiliger (schade tijdens transport b.v.) en goedkoper om de mensen aan wie U die TV wilt geven, wat geld stuurt (western Union b.v.)zodat zij zelf hier ter plaatse zo'n ding aan kunnen schaffen, al dan niet tweede hands.

Martin

Alex & Oksana schreef:

>

> Hoe kan ik een 2e hands tv verzenden naar Kharkiv?