Helpen!

• Diana

Hoi,

graag zou ik en kindje/gezin willen helpen in oost-europa.

Ik wil het graag persoonlijk doen, ik wil graag wat dingen opsturen enz enz.

Nou kan ik op internet alleen maar instanties, acties en mesen vinden die er naar toe rijden en het brengen.

Maar ik wil graag persoonlijk contact.

Wie kan me helpen?? of is dit helemaal niet mogenlijk?

Gr Diana..

• Aloksa

Hoe had je dat gedacht te doen?

Er zijn genoeg gezinnen/families die je zou kunnen helpen.

Ik ken er wel een paar.

Met vriendelijke groet,

Alex & Oksana

alex.oksana@tiscali.nlDiana schreef:

>

• Kees

Ik weet hele steden die deze hulp kunnen gebruiken zeker nu het koud is. Ik persoonlijk doe ook aan ontwikkelingshulp (1 adres) en weet nu dat het goed terecht komt. Kees

• Kees

Over een week ga ik weer naar Oekraine toe, zal ik een gezin en adres zoeken?

• Diana

Bedankt voor de snelle reacties allemaal!

Ik heb zelf 2 kindjes en wil heel graag nog een kindje helpen.

Mijn kinderen zijn 6 en 16 maanden en hebben spullen, kleding speelgoed enz in overvloed.

Ook zou ik met andere dingen willen helpen, vitamines enz.

Mijn dochter zou het leuk vinden om tekeningen te sturen, gewoon een warm contact en helpen waar ik kan.

Ik weet alleen niks van de gewoontens daar en wil niet per ongeluk iemand voor zijn hoofd stoten.

Ik bedoel als een kindje een warme jas enz nodig heeft en ik zou dat opsturen, zouden ze dan beledigd zijn?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen aan een adres dat zou heel fijn zijn!!

Ik heb ook nog een hoop baby en kraam spulletjes over, kan ik dat ook opsturen?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Gr Diana.

Kees, heel graag dus!

• Diana

ps mijn dochtertje is geen 6 maand maar 6 jaar

• Kees

Aanstaande donderdag ga ik naar Vinnits(oekraine), zondag weer terug, ik neem aan dat 1 adres genoeg is. Dit adres zet ik volgende week op dit forum. Met KPN kunnen behoorlijke pakketten (aangetekend) opgestuurd worden, dit komt altijd aan. Men krijgt in Oekraine bericht van het postkantoor dat men de spullen af kan halen. Grotere dingen zoals koelkasten e.d. is ook mogelijk, moet ik even opzoeken. Ik ga zelf 3 keer per jaar met de auto, en neem dan ook veel mee. Kees.

• Kees

Wees maar niet bang dat ze beledigt zijn, dat zijn ze niet zo gauw.

• Diana

Ik wacht het af Kees, alvast bedankt en je ka me ook het adres mailen.

Gr Diana

info@keseltje.nl

• willy

hallo

moeder terresa