Heeft, of weet iemand van u misschien werk voor zelfstandige 43 jarige Oekrainse vrouw (momenteel in NL) in Italie?
Het schijnt dat er daar erg veel UA vrouwen werken als full-time intern huishoudster.
Serieuse opmerkingen welkom.
Mijn partner heeft twee jaar bij een bloemen en plantenbedrijf gewerkt, maar zijn nu druk op zoek naar een meer internationale omgeving, zoals Europese instanties en dergelijke. Maar erg gemakkelijk gaat dit niet, als je bij een ministerie in Nederland zou willen werken heb je eerst de nederlandse nationaliteit nodig.
Mvgr
.
Renevh schreef:
>
>.. Maar erg gemakkelijk gaat dit niet, als je bij
> een ministerie in Nederland zou willen werken heb je eerst de
> nederlandse nationaliteit nodig.
Misschien op hele speciale posities (ik betwijfel het maar kan niet zeker zijn), maar in zijn algemeenheid klopt deze bewering niet. Ik ken namelijk voorbeelden waarbij niet Nederlanders een vaste baan hebben bij een ministerie.
A.
NGO is ook niet wat ik eigenlijk wilde schrijven, ik bedoelde gewoon de overheid hier in Nederland bij elk willikeurige overheidsinstantie is ons medegedeeld dat je de Nederlandse nationaliteit nodig hebt.
Mischien dat het anders is als een Nederlandse ambassade personeel kan aantrekken uit het land zelf, maar dat heb ik niet gevraagd.
Voor NGO of andere internationale organisaties is het btw ook niet zo makkelijk om aan de bak te komen.
Greetz
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?