Hallo allemaal,
Tijdens mijn zoektocht naar de beste datingsites kwam ik een zéééér informatieve website tegen!
Kijk eens op “agencyscams.com”, ene zekere Jim heeft een interessant lijstje opgesteld van betrouwbare, onbetrouwbare en malafide agencies.
Deze service wordt gratis aangeboden en hij vertelt er zelfs bij waarom hij een agency onbetrouwbaar vindt.
Een voorbeeldje: ik ben een paar keer lid geweest van city-of-brides.Voor een maandelijkse bijdrage van 30$ kan je dan ongelimiteerd corresponderen via e-mail met de dames die je interessant vind.
Hoe werkt het nu: je krijgt de ganse maand e-mails van onaantrekkelijke dames op leeftijd,na de maand vervalt je abbonnement en plotseling krijg je een paar e-mails van ongelooflijk mooie vrouwen, dus wat doe je dan: opnieuw lid worden!!
Je antwoord de mooie dames in kwestie en je blijt wachten op een antwoord dat nooit meer komt!!
Alle dames die je zelf contacteert hebben blijkbaar unaniem besloten om niet te antwoorden.
Jim heeft deze site als zéér slecht en te vermijden bestempeld, net zoals alle andere websites van de groupering“ Anastasia”.
Enfin, ik wou dit maar eventjes meedelen, misschien zijn er onder jullie met dezelfde ervaringen
Groeten
koen