Vliegen

• jason

Aeos

Zie hier:

www.ukraine-international.com

Heb net nog even gekeken. De prijs is nog steeds 199 euro ex en inclusief tax 279,61. Je kunt online boeken of gewoon ff bellen via 0900-1468 (13ct pm met super ontvangst) Het ticket ligt vervolgens aan de balie van Swiss-port in Düsseldorf klaar. Heb in het verleden meestal direct online met de creditcard betaald, maar telefonisch kun je ook slechts een reservering maken en vervolgens aan de Swiss-port betalen. Sinds de invoering van deze vlucht in juni of juli heb ik hem 7x via Ukraine-int. geboekt en is nog nooit fout gegaan.

Verder,

www.opodo.de. Ook hier is het ticket ex tax 199 euro. Inclusief tax en handlingfee 289,00 euro. Hier kun je enkel online boeken en moet je direct betalen met de creditcard. Ook hier ligt het ticket bij Swiss-port klaar. (sinds juli 2x online gekocht, 2x goed gegaan)

Verder boek ik regelmatig via www.atp.nl. Zij hebben echter niet altijd de laagste prijzen beschikbaar daar zij niet voldoende tickets inkopen. Ook hier moet je online betalen. Ticket ligt aan de ATP balie op schiphol klaar. Bij een vlucht vanaf Brussel bij de betreffende airline.

Voor vertrek vanaf Brussel kun je het beste bij www.connections.be terecht. Online betalen of betalen in een van de shops, bijvoorbeeld in Hasselt. In de shop krijg je het ticket meteen mee en anders ligt het aan de Connections balie klaar.

Via deze 4 aanbieders koop ik altijd mijn tickets. Na het tellen van de stempels in mijn paspoort ben ik erachter gekomen dat ik inmiddels 88x in Kiev ben geweest in de afgelopen 3,5 jaar, afgezien van de binnenlandse vluchten in de Oekraïne, waarbij ik af en toe genoegen moest nemen met een staanplaats, heb ik nog nooit problemen ondervonden. De vier aanbieders zijn voor mij dan ook betrouwbaar.

Groetjes

• Geert

wat valt er uit te leggen?

mijn zoon woont nu weer bij mij en zal ik 2 tickets moeten kopen in plaats van 1

dus alles wat goedkoper kan is mee genomen

mvg Geert

• PeterSW

Van Brussel naar Warchauw voor 0,01 EURO (excl. taxes) en vandaar de trein naar Kiev. :-)

• Lizette

Ik heb de hele nacht zitten internetten op zoek naar zo'n optie. Moet ik ervan uitgaan dat dit een grapje is?

• PeterSW

Nee hoor, Lizette, geen grapje. Kijk maar op: http://wizzair.com/index.shtml

Of het moet een grapje van Wizzair zijn.

Groetjes,

Peter.

• Kees

Jason, neem me niet kwalijk, maar wat is de site van het reserveren om vanaf dusseldorf te vliegen?, bedankt voor je bijdragen. Kees.