journalist zoekt vakantiegangers

• remko de kok

Voor een artikel in een landelijk dagblad ben ik op zoek naar Nederlanders die hun vakantie bij voorkeur doorbrengen in Oost-Europa. Het gaat dan om mensen die al jarenlang als het even kan in de vakantie naar een van de Oosteuropese landen trekken.

Bent u dat, of kent u iemand die hieraan voldoet? Mail me dan. Ik neem zsm contact met u op!

r_dekok@yahoo.com

• peter

i ga en kom al een jaar of 10 lang soms 3x-4x per jaar voor werk en vakantie in het oostblok.

• Dik

Ik kom al 15 jaar in oost europa, gewoonlijk 1 maal per jaar, tegenwoordig meerdere malen.

• remko de kok

Hallo Dik, klinkt erg leuk en precies wat ik zoek. Kun je me een mailtje sturen naar mijn yahoo-adres? Dan kan ik op die manier wat informatie met je uitwisselen.

Ik hoop van je te horen!

r_dekok@yahoo.com

• Gerard van Uden

Als je nog even geduld hebt…

ANWB Kampeerreizen organiseert in mei/juni en augustus/september 2006 twee groeps-kampeerreizen naar Oekraïne. Twee groepen van 25 Nederlandse caravans/campers onder leiding van een toeristische begeleider en gevolgd door een technisch echtpaar (meestal een Wegenwacht) reizen dan door het land:

Lvov-Kiev-Poltava-Zaporishja-Simferopol-Yalta-Cherson-Odessa.

Misschien zit daar een leuk verhaal in? Meer info in de brochure “Zorgeloos op reis” en via http://client.xl-mailinglist.com/onb2Ub1c9

Groetjes,

Gerard