Lviv retour.

• Ella denko

Hallo,

Ik wil begin januari 2006 naar de stad lviv (lvov) in de Oekraine afreizen om daar het orthodox kerstfeest te vieren met mijn familie. Ik wil er graag +7 a 10 dagen blijven.

Wie gaat er begin januari naar toe en zou ik tegen vergoeding mee mogen reizen (retour)? Ik hoor van je (jullie). Vriendelijke groet, Ella Denko, Apeldoorn.

• PeterSW

Ellen,

Informeer eens bij VIP-tour (http://www.viptour.kiev.ua). Ik ben daar eens mee heen en weer gereisd naar Kiev, maar onderweg werden er ook mensen opgepikt.

Een retourtje is 190 Euro.

Gr. Peter.

• Patrick

Hoi!

Ik ben Patrick en ga met 2 vrienden ook begin januari naar Lvis.

Wij nemen echter een ticket vanaf Dortmund naar Krakow en vandaaruit de bus naar Przemysl of zoiets aan de grens…

Vandaaruit met bus verder…ben je oook niet veel kwijt!

Als je mee wil reizen…laat je iets weten?

Groetjes

Patrick

• marcus

Nog goedkoper is mer Ryanair.

Vertrek vanuit Hahn (bij Koblenz) duitsland.

Momenteel voor 25,00 retour incl tax. naar Rzeszow.

Rzeszow is maar 80 km vanaf Lviv, dus neem de bus of trein erheen.

Vanuit Krakow is toch minimaal 200 km. en duurder om met easyjet te vliegen.

Marcus..

• odie

ben net terug met klm en lvov airlines,kost wel wat maar wel de snelste weg.

• marcus

Zeg Odie is Lviv een mooie stad ?

Is er wat te beleven ?

Alle info is welkom.

Marcus..

• jason

Marcus

Lvov/Lviv is een zeer mooie stad met heel veel culturele bezienswaardigheden. Verder is Lvov bekend als een van de grootste overslagplaatsen van Europa voor goederenvervoer per trein. Echt wel indrukwekkend om te zien.

Verder zijn er veel hotels, restaurants en het nachtleven is er ook bruisend, net als in Kiev.

Velen vinden Lvov zelfs een mooiere stad dan Kiev

• odie

ik sluit me aan bij jason!

maar een centrum is toch de blikvanger.daarbuiten wordt het snel minder.