Wie kan ons helpen?

• Aloksa

Wij hebben een complete schotel antenne gekocht met de intensie Ukrainse zenders te gaan kijken. Nu blijkt dat je er een card in moet doen.

Wie kan ons zeggen welke wij moeten kopen. En wat de kosten zijn.

Iemand vertelde ons dat als je een verlopen card hebt, hij het ook doet.

Maar is dat zo? Wie kan ons meer informatie verstrekken??

Met vriendelijke groet,

Aloksa

• Ersin

Hoi Aloksa,

Ik heb een site gevonden waar wat informatie staat, desnoods kun je ze even bellen;

http://www.trustech.nl/ned/sat_ned.html

• Ersin

Dit is nog een site waar je info uit kan halen;

www.multidigital.nl

Succes

• Aloksa

Sorry Ersin, maar het is ons nog steeds niet duidelijk!!

Met vriendelijke groet,

Aloksa

• Peter Konings

Oekraïnse zenders zijn gratis te omtvangen op de Sirius sateliiet. Kijk hiervoor op http://www.lyngsat.com/freetv/Ukraine.html daar vindt je alle Oekraïnse zenders gratis.

met vriendelijke groet,

Peter

• alex

Ik heb bij een satelliet winkel een schotel gekocht bij www.multidigital.nl

en ontvang nu heel veel russische en ukrainse zenders via satelliet sirius.

Mischien kunt u bij www.multidigital.nl vragen of ze u kunnen helpen ze te ontvangen ze bieden een goede service vind ik.

u moet ze uitleggen wat u al allemaal hebt gekocht aan schotes en ontvangers en dan kunnen ze u er mee begeleide.

• Aloksa

Hoi Peter.

Dus wij hebben geen card nodig voor ontvangst?

• Beja

kijk ook op Oekraine pagina prikboord datum rond 07-04-2005

staat ook een hoop over russische en oekraiense zenders via sateliet!

Succes Beja

• Peter

Beste Aloska

Voor Ontvangst van de Oekraïnse zenders op de Sirius heb je absoluut geen kaart nodig. Op Hotbird zitten ook enkele gratis Russische zenders zoals ORT. Als je beide satelieten wilt ontvangen moet je twee LNB's nodig op je schotel. Dit kun je het beste door een vakman laten plaatsen. Wij hebben tuis ook 2 LNB's en ontvangen 12 zenders gratis.

Peter

• Iwan

Ik ben het met Peter eens. U moet het laten installeren allemaal door mensen die er verstand van hebben, en dan kunt u heel veel russische en oekrainse zenders gratis bekijken, du s zonder enige kaart.

De enige zenders waar een kaart voor nodig is is: HTB-mir ; RTVi; Nashe Kino;en

Detskiy Mir .

Bij www.multidigital.nl kunt u het allemaal waar maken. Ze weten als geen andere over de russische zenders, dat zijn ze van oorsprong namenlijk ook.

Heb zelf ook door hun laten installeren. En ben hartstikke tevreden.

Hoopelijk hebt u genoeg aan deze informatie.

Groeten

Iwan