Briefgeld Oekraine

• Vennie

Ik bedoel het niet negatief Adrie. Maar je kunt moeilijk ontkennen dat Donetsk vergeleken met andere steden in de Oekraine lelijk is. En dat er relatieve armoede is (en dan bedoel ik inderdaad geld over de rest kan ik moeilijk oordelen). De communicatie is gewoon vrij moeilijk als je zelf alleen Duits en Engels spreekt, dat kun je ook moeilijk ontkennen lijkt me, dat maakt het contact gewoon een stuk moeilijker.

Maar ik ga graag nog een keer voor langere tijd terug, ben erg benieuwd over welke vooroordelen je gevallen bent, volgens mij zijn het puur feiten die ik opgesomd heb. Ik gaf dan ook enkel antwoord op een vraag die me gesteld werd. Wat mensen ermee doen moeten ze zelf weten. Iedereen kan voor zichzelf wel een mening vormen lijkt me.

• Peter

Clara,

Als je wat meer over Ukraine wilt weten, kun je ook op deze site terecht: http://owen.dualcrew.net/oekraine.

Wanneer je specifieke zaken wilt weten kun je je registreren op het forum daar en je vragen worden door de forumleden beantwoord, zover mogelijk.

M.vr.gr.

Peter.

• Owen

Kleine correctie peter…al werkt het adres wel..

het is: http://www.dualcrew.net/oekraine

Wat de vragen over Donetsk betreft…vraag op het forum naar Remy…

Hij is er geweest…

• Owen

Adrie, die vooroordelen hebben ze daar ook over Nederland..

Wij zijn een drugsland vol met verslaafden en prostitutie…

Het enige positieve dat ze van hier kennen zijn de bloemen..

Ook het bovenstaande is kort door de bocht…maar zo werkt het nou eenmaal!

Persoonlijk vind ik Oekraine een leuk land…ik kom er graag…

Met een paar weken zit ik er weer voor vakantie :-)

• Vennie

Blijft het feit dat ik nog steeds benieuwd ben welke vooroordelen ik dan zou hebben.

Ter verduidelijking: we hadden het enkel over de stad Donetsk en niet over Oekraine in het algemeen.

• Vennie

De bankbiljetten zijn inmiddels van eigenaar gewisseld, waarvoor dank.

• Owen

Ja…en jij ook bedankt :-)

• odie

oekrainers zeggen dat nederland een groot gekkenhuis is met allemaal debielen

een enkeling uitgezonderd!!