vraag over visumaanvraag

• Bennyblanco

Hallo,

kan iemand mij helpen, ik heb iemand uitgenodigd om deze zomer naar Nederland

te komen, aangezien ik een eigen bedrijf heb, gelden er andere formaliteiten waaraan ik moet voldoen, ik moet aan kunnen tonen dat ik diegene kan onderhouden d.m.v een bedrijfsresultaten overzicht en een IB formulier van de belastingdienst, heeft iemand hier ervaring mee?

Ook ben ik benieuwd of het echt zo moeilijk is om een visa te regelen voor iemand

die hierheen wil komen voor max. 3 maanden.

alvast bedankt.

• frank

voor een visum van max 3 maanden zou een accountantsverklaring voldoende moeten zijn mbt inkomen, althans, dat is mijn ervaring.

succesBennyblanco schreef:

>

> Hallo,

>

> kan iemand mij helpen, ik heb iemand uitgenodigd om deze

> zomer naar Nederland

> te komen, aangezien ik een eigen bedrijf heb, gelden er

> andere formaliteiten waaraan ik moet voldoen, ik moet aan

> kunnen tonen dat ik diegene kan onderhouden d.m.v een

> bedrijfsresultaten overzicht en een IB formulier van de

> belastingdienst, heeft iemand hier ervaring mee?

>

> Ook ben ik benieuwd of het echt zo moeilijk is om een visa te

> regelen voor iemand

> die hierheen wil komen voor max. 3 maanden.

>

> alvast bedankt.

• odie

ik heb ook een eigen bedrijf,die inkomenseis en dat gezeik over loonstrookjes

word ik ziek van. ja,als je een uitkering geniet of futter bent is er schijnbaar geen probleem maar als je je de kolere werkt en ook geld verdient dus makkelijk iemand kunt onderhouden heb je weinig kans op succes.

meld u aub BB als u nieuws hebt!!!

hg. odie.

• Owen

Vorig jaar hebben wij familie over laten komen (moeder van mijn vriendin) en daar heeft mijn vader toen garant voor gestaan.

Zijn IB60 formulier was toen ook al oud omdat de nieuwe cijfers toen nog niet klaar waren. We hebben toch de boel meegegeven en het visum is gewoon afgegeven.

Er is niet moeilijk over gedaan..