Oekrainse en Russische zenders!

• Alex

Wil schotel nemen voor Oekrainse en Russiche zenders. Wie kan mij opweg helpen, wie is goed en betrouwbaar. Zo goedkoop mogelijk.

BVD

• Ray

Kijk maar op www.multidigital.nl dat is een satelliet winkel. Stuur maar een mailtje naar ze. Ze kunnen je beter uitleggen, daar staan ook prijzen.

Succes

• john

hallo Alex

heb zelf een schotel laten plaatsen all incl. voor 300 euro,

geplaatst en wel,

7 oekrainse zenders 10 rus zenders en nog wat andere oost europeese zenders,

alles met moderne apparatuur, en garantie.

heb je interese, dan wil ik je het adres geven

groetjes

john

• Sjoerd

Ja!

Welke satelliet is dat?

• Henk2

Hallo John

Welke shop of website kun je het bestellen we hebben maar 3 zenders 2x Ukra 1 Ru. mijn vrouw wordt gek.

groeten

• Dre

Heb het zelf door www.multidigital.nl laten doen. De satellieten zijn Sirius en Hotbird. Alles werk prima. Heb ze gemaild wat ik wil kijken en afspraak gemaakt. Geinstalleerd en kijken maar.

Succes

• Beja

Ik heb pas in Duitsland een schotel gekocht voor Euro 129,–.

Een schotel van 60 cm, grijze kleur, 2 tuners, een voor boven en een voor beneden!

In geen van beide kan een kaartje voor koop kanalen geplaatst worden.

Merk schotel Skymaster.

Zelf geplaatst en ‘uitgelijnd’ is niet zo moeilijk, met een graden boog ten opzichte van het zuiden. Iemand die wiskunde gehad heeft die kan de hoek uit rekenen ten opzichte van het zuiden.

Wij hebben gratis ontvangst (dus geen kaartje dat betaald moet worden) aan Oekraiense / Russisch sprekende zenders;

Sattaliet Sirius 2,3 5.0 oost

Oekraiense zenders;

237 Novy Kanal 238 TET, 239 Glas, gaat over kerkelijke historie, 240 TRK Ykraina, 241 RADA, 242 Channel 5 Ukraine.

Andere Russisch sprekende zenders;

243 Baltic Music, 244 TV 5 Litouwen, 245 TV 2 Litouwen, 246 Kanal 10 en 248 Moscow Open

Eutel sat B3, 7.0 oost = Polen.

Indien andere nog meer info voor mij hebben (wil ook best Inter ontvangen!) graag suggesties.

Met een hartelijke groet Beja

enne veel kijk en luister plezier!

• odie

wij hebben vorig jaar in duitsland een sat. set gekocht,ja bij een hele goedkope

supermarkt die begint met een A. bij vele in nederland wonende oekrainers wel

bekent! dit koste mij 99,- euro . dan is er altijd wel een kennis die dit even

installeerd. wel koste mij een afstelsetje 30 euro. hiermee zoek je jou sateliet

op en kijken maar. iuteraard ook bestaande schotels kunnen op sirius worden

gericht waarop de oost te zien is. in speciale tijdschriften staan frequenties

en het aanbod van kanalen. ik kijk nu naar oekr. kanalen en vrienden in oekr.

kijken naar hollandse zenders. het kan allemaal!!

hg. odie.

• Peter

Hallo Iedereen,

Op Sirius is ook Inter+ FTA (fratis te ontvangen. Ik heb zelf een schotel met twee koppen. 1 voor Sirius en de ander voor ZHorbird. Daar zit ORT al 2 jaar FTA. dit werkt prima.

Peter