wil iemand hier naar toe laten komen

• john

Hallo allemaal,

Kan één van jullie mij misschien vertellen hoe dat in zijn werk gaat, om iemand hier heen te laten komen.

Heb geen flauw benul hoe dat werkt, de één zegt je moet die gene een uitnodiging sturen en die gene moet daar mee naar de ambassade in Kiev.

Maar daarom denk ik, vraag het hier, want jullie zullen meer ervaringen hebben, met zo iets. b.v.b vriendelijk bedankt John

• Peter

John,

Ik raad je aan om eens op Owen & Sasha's website te kijken en je te registreren voor het forum daar. Ik denk dat je daar alles kan vinden wat je wilt weten en zo niet dan kun je het daar vragen.

Adres: http://owen.dualcrew.net

Groetjes,

Peter.

• erwins

Op de website van de ambassade staat precies wat je nodig hebt aan gegevens. Overigens kun je ook op de site van de IND kijken en precies aangeven wat het doel is van de overkomst en wat er dan aan papierwinkel geleverd moet worden.

Succes!

• Henk

Hoi John.

Ik lees jouw advertentie! Ik nodig al,12 jaar lang mensen uit de Oekraine.Om bij mij vakantie te vieren.Als eerste,je moet naar het Gemeentehuis gaan,om een uitnogiging te maken,en er zijn kosten aan verbonden.Je moet al de gegevens,van die persoon op de uitnodiging schrijven. Van die persoon,die je graag wil uitnodigen. Met deze uitnodiging,en een copy van jouw loon strookje en een copy van je legitimatie bewijs.(Paspoort of ID kaart) Als je deze papieren allemaal hebt,kun je het naar die persoon in de Oekraine sturen.Dan kan zij of hij hiermee,naar de ambasade in Kiev gaan.(Maar 1 uitnodiging,per persoon) En ook dit nog!!!!!! Zij of hij,moet ook een bewijs hebben.van een reisverzekering.Maar die moet zij of hij,zelf afsluiten in de Oekraine.Ik hoop dat hiermee,wat kunt doen? Ik wens je heel veel succes er mee!! Met vriendelijke groet, Henk john schreef:

>

> Hallo allemaal,

> Kan één van jullie mij misschien vertellen hoe dat in zijn

> werk gaat, om iemand hier heen te laten komen.

> Heb geen flauw benul hoe dat werkt, de één zegt je moet die

> gene een uitnodiging sturen en die gene moet daar mee naar de

> ambassade in Kiev.

> Maar daarom denk ik, vraag het hier, want jullie zullen meer

> ervaringen hebben, met zo iets. b.v.b vriendelijk bedankt John

• Beja

Niet zo naar de NL ambassade maar vooruit een afspraak maken wanneer deze persoon langs kan komen.

Zij werken alleen nog maar volgens afspraak en het zal zonde zijn indien iemand een verre reis maakt en dan na 2 weken pas gehoplen kan worden.

Succes